جی تی ای ۶ یک بازی کسب درآمدی خواهد بود

بازی جی تی ای 6
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1837 نفر

اخبار درز کرده اخیر نشان می‌دهد که بازی ویدئویی جی تی ای ۶ (GTA 6) ممکن است مکانیک بازیِ کسب درآمدی (play-to-earn) را به ویژگی‌های خود اضافه کند که به گیمرها اجازه خواهد داد تا در زندگی واقعی درآمدی را در قالب ارزهای دیجیتال کسب کنند.

جی تی ای ۶ یک بازی کسب درآمدی است؟

درحالی‌که شایعات حاکی از آن است که نسخه جدید از این مجموعه بازی موفق در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد، دیروز، یک توییت به موضوع کسب درآمدی بودن این بازی اشاره کرد.

اگرچه مکانیک بازی و جزئیات پرداخت درون‌برنامه‌ای (micro-transaction) بازی GTA 6 هنوز مشخص نیست، اما برخی از ناظران معتقدند که این بازی ممکن است از فناوری بلاک‌چین استفاده کند. این رویکرد می‌تواند به گیمرها اجازه دهد که پولی که در طول بازی کسب می‌کنند را به پولی قابل‌استفاده در زندگی واقعی خود تبدیل کنند. ناظران می‌گویند که رویکرد play-to-earn بازی جی تی ای ۶ شامل اعطای انواع پاداش در قالب ارز دیجیتال است که منجر به انقلابی در مدل play-to-earn در دنیای بازی‌ها خواهد شد.

بازی جی تی ای 6

تصویری از گرافیک بازی GTA6

این ویژگی بلندپروازانه در بازی آینده شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) می‌تواند انجام بازی‌های سنتی را به یک منبع درآمد اضافی برای مردم و بخصوص گیمرها تبدیل کند. شایعات در خصوص GTA 6 حاکی از این است که شانزدهمین نسخه از این مجموعه بازی، از بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت و توکن پاداش استفاده خواهد کرد. اگرچه شرکت راکستار گیمز هنوز به سیستم پاداش کریپتو درون بازی GTA 6 اشاره نکرده است، اما قبلاً تأیید کرده است که درحال‌توسعه این بازی است.

طبق گزارش‌ها، GTA 6 ممکن است گران‌ترین بازی ویدئویی باشد که تابه‌حال ساخته شده است، با بودجه‌ای نزدیک به ۲ میلیارد دلار. در یک جلسه رسانه‌ای، مدیرعامل شرکت مادر راکستار گیمز تأکید کرد که این شرکت همیشه سعی می‌کند چیزی را ارائه دهد که «هیچ‌کس تاکنون ندیده است». مدیرعامل تیک تو (Take-Two) خاطرنشان کرد که بازی GTA 6 می‌تواند به معیار عملکرد صنعت بازی‌های ویدئویی در سال‌های آتی تبدیل شود.

هنوز راکستار گیمز یا Take Two هیچ اطلاعات رسمی‌ای درباره جزئیات بازی GTA 6 منتشر نکرده‌اند و همچنین هیچ اشاره‌ای به ارزهای دیجیتالی که جی تی ای ۶ ممکن است آنها را انتخاب کند، وجود ندارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
2 3 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx