وجوه سرقت شده از پل هارمونی جابجا شدند

هارمونی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط کاراگاه بلاکچین ZachXBT نشان می‌دهد که منابع مالی سرقت شده از پل هارمونی (Harmony Bridge) دوباره در حال حرکت هستند. به گفته این تحلیلگر بلاکچین، کره شمالی به تازگی تقریباً ۱۸ میلیون دلار اتریوم بدست آمده از این هک را پولشویی کرده است. خوشبختانه، برخی از این وجوه ممکن است توسط صرافی های متمرکز مسدود شوند.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط Zach، دو آدرس اصلی وجود دارد که به طور فعال وجوه را شسته و آنها را به حداقل شش صرافی ارزهای دیجیتال ارسال کرده‌اند. ممکن است بخشی از این وجوه مسدود شود زیرا این کارگاه زنجیره ای مستقیماً با پلتفرم های معاملاتی تماس گرفته است.

در صورت مسدود شدن وجوه، شانس واقعی برای سرمایه گذاران وجود دارد که بخشی از وجوه خود را پس بگیرند. خوشبختانه، چنین مبلغ هنگفتی، که حتی بین شش صرافی تقسیم شده است، نمی تواند مورد توجه قرار نگیرد و به احتمال زیاد در مرحله ای از برداشت مسدود می شود. زک سپس آدرس دیگری را به اشتراک گذاشت که حاوی ۵۹۷۴ اتریوم دیگر بود، که کل مبلغ پولشویی شده توسط کره شمالی در چند ساعت گذشته را تقریباً به ۲۷ میلیون دلار می رساند.

هک هارمونی

در اواسط سال ۲۰۲۲، یک گروه ناشناس از هکرها از یک آسیب پذیری پل هورایزن هارمونی استفاده کردند و تقریباً ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را سرقت کردند. تیم رسمی هارمونی بلافاصله با مقامات ملی و متخصصان قانونی تماس گرفت تا از انتقال وجوه به صرافی‌های متمرکز جلوگیری کند.

افزایش فعالیت هکرها می‌تواند به عملکرد مثبت بازار ارزهای دیجیتال، از جمله اتریوم، مرتبط باشد، که از ابتدای بازگشت به بازار، حدود ۲۵ درصد ارزش خود را افزایش داده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx