کره جنوبی یک سیستم ردیابی ارزهای دیجیتال را راه اندازی می کند

کره جنوبی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 357 نفر

«سیستم ردیابی ارز مجازی» برای نظارت بر تاریخچه تراکنش های ارزهای دیجیتال، استخراج اطلاعات مربوط به تراکنش ها و بررسی منبع وجوه قبل و بعد از حواله استفاده خواهد شد.

وزارت دادگستری کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد یک سیستم ردیابی رمزنگاری را برای مقابله با پولشویی و بازیابی وجوه مرتبط با فعالیت های مجرمانه معرفی کند. به گزارش رسانه محلی khgames، «سیستم ردیابی ارز مجازی» برای نظارت بر تاریخچه تراکنش، استخراج اطلاعات مربوط به تراکنش ها و بررسی منبع وجوه قبل و بعد از حواله استفاده خواهد شد.

در حالی که قرار است این سیستم در نیمه اول سال ۲۰۲۳ راه‍اندازی شود، وزارت کره جنوبی برنامه هایی را برای توسعه یک سیستم ردیابی و تجزیه و تحلیل مستقل در نیمه دوم سال به اشتراک گذاشته است. در ترجمه تقریبی بیانیه این وزارتخانه آمده است:

«در پاسخ به پیچیدگی جرایم دیجیتالی، ما زیرساخت های قانونی را بهبود خواهیم داد. ما یک سیستم عدالت کیفری خواهیم ساخت که مطابق با استانداردهای بین المللی باشد.»

پلیس کره جنوبی قبلاً با پنج صرافی ارز دیجیتال محلی برای همکاری در تحقیقات جنایی و در نهایت ایجاد یک محیط تجاری امن برای سرمایه گذاران رمزنگاری، توافق نامه ای منعقد کرده بود. دادگاه عالی کره جنوبی حکم داد که صرافی ارز دیجیتال بیت‌هامب باید به سرمایه گذاران به دلیل قطعی ۱.۵ ساعته خدمات در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۷ خسارت بپردازد. حکم نهایی دادگاه عالی دستور پرداخت خسارت از ۶ دلار تا حدود ۶۴۰۰ دلار به ۱۳۲ سرمایه گذار درگیر را صادر کرد. دادگاه اعلام کرد:

«بار یا هزینه خرابی های فناوری باید بر عهده اپراتور خدمات باشد، نه کاربرانی که برای استفاده ازخدمات کمیسیون پرداخت می کنند.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx