هش‌کی گروپ از راه‌اندازی پلتفرم مدیریت سرمایه خود خبر داد

هش‌کی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 292 نفر

شرکت دارایی دیجیتال مستقر در هنگ کنگ، هش‌کی گروپ (HashKey Group) یک پلت فرم جدید مدیریت ثروت را راه اندازی کرده است که برای سرمایه گذاران حرفه ای و نهادی طراحی شده است.

در اطلاعیه ۱۴ آوریل، هش‌کی”تقاضای قابل توجه سرمایه گذاران برای دسترسی به دارایی های مجازی” را دلیل حرکت خود به فضای مدیریت ثروت ذکر کرد.

دنگ چائو، مدیر عامل بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر این گروه، HashKey Capital، خاطرنشان کرد که این سرویس به مشتریان اجازه می دهد تا به راه حل هایی برای کمک به بهره برداری از “فرصت های رو به رشد دارایی های مجازی” دسترسی داشته باشند.

هش‌کی به یک مطالعه در سال ۲۰۲۲ از شرکت مشاوره گروه مشاوره بوستون (BSG) اشاره کرد که نشان داد ۰.۳٪ از ثروت فردی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری شده است در حالی که ۲۵٪ در سهام سرمایه گذاری می شود.

این شرکت ادعا می‌کند که در این مطالعه سیگنال‌هایی وجود دارد که «تقاضای قوی بالقوه برای دارایی‌های مجازی در آینده» وجود دارد، احساسی که BSG در ابتدا گزارش خود به آن اشاره کرد. در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲، هش‌کی اعلام کرد که “نوع ۹ مجوز مدیریت دارایی” توسط کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) به آن اعطا شده است که به آن اجازه می دهد سبدهایی را که فقط حاوی دارایی های مجازی هستند مدیریت کند و احتمالاً راه را برای ارائه جدیدترین خدمات هموار کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx