هش‌کی گروپ از راه‌اندازی پلتفرم مدیریت سرمایه خود خبر داد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شرکت دارایی دیجیتال مستقر در هنگ کنگ، هش‌کی گروپ (HashKey Group) یک پلت فرم جدید مدیریت ثروت را راه اندازی کرده است که برای سرمایه گذاران حرفه ای و نهادی طراحی شده است. در اطلاعیه 14 آوریل، هش‌کی”تقاضای قابل توجه سرمایه گذاران برای دسترسی به دارایی های مجازی” را دلیل حرکت خود به فضای مدیریت […]

هش‌کی

شرکت دارایی دیجیتال مستقر در هنگ کنگ، هش‌کی گروپ (HashKey Group) یک پلت فرم جدید مدیریت ثروت را راه اندازی کرده است که برای سرمایه گذاران حرفه ای و نهادی طراحی شده است.

در اطلاعیه 14 آوریل، هش‌کی”تقاضای قابل توجه سرمایه گذاران برای دسترسی به دارایی های مجازی” را دلیل حرکت خود به فضای مدیریت ثروت ذکر کرد.

دنگ چائو، مدیر عامل بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر این گروه، HashKey Capital، خاطرنشان کرد که این سرویس به مشتریان اجازه می دهد تا به راه حل هایی برای کمک به بهره برداری از “فرصت های رو به رشد دارایی های مجازی” دسترسی داشته باشند.

هش‌کی به یک مطالعه در سال 2022 از شرکت مشاوره گروه مشاوره بوستون (BSG) اشاره کرد که نشان داد 0.3٪ از ثروت فردی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری شده است در حالی که 25٪ در سهام سرمایه گذاری می شود.

این شرکت ادعا می‌کند که در این مطالعه سیگنال‌هایی وجود دارد که «تقاضای قوی بالقوه برای دارایی‌های مجازی در آینده» وجود دارد، احساسی که BSG در ابتدا گزارش خود به آن اشاره کرد. در 13 سپتامبر 2022، هش‌کی اعلام کرد که “نوع 9 مجوز مدیریت دارایی” توسط کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) به آن اعطا شده است که به آن اجازه می دهد سبدهایی را که فقط حاوی دارایی های مجازی هستند مدیریت کند و احتمالاً راه را برای ارائه جدیدترین خدمات هموار کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx