تراکنش‌های مشکوک جاستین سان به دنبال شایعات دستگیری

جاستین سان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 735 نفر

جاستین سان، بنیانگذار ترون، طبق گزارشات، مبلغی معادل ۲۲۰۰ ETH (معادل تقریباً ۴.۶ میلیون دلار) را به صرافی‌های بایننس و هوبی انتقال داده است که باعث ایجاد شک در بین ناظران بازار شده است. این اقدام پس از انتشار شایعاتی مبنی بر دستگیری سان در هنگ کنگ صورت گرفت.

اگرچه سان به سرعت این شایعات را با یک توییت با بیان “۴” که مخفف “نادیده گرفتن FUD، اخبار جعلی، حملات و غیره” است، رد کرد، اما نگرانی جامعه همچنان ادامه داشت و منجر به فروش قابل توجهی از ارز دیجیتال ترون شد.

شایعات اخیر دستگیری و انتقال وجوه متعاقب سان سوالاتی را در مورد اینکه آیا این دو رویداد به هم مرتبط هستند ایجاد کرده است. در حالی که دلیل دقیق انتقال سان نامشخص است، ممکن است به گمانه زنی های جاری پیرامون دستگیری او و مسائل حقوقی احتمالی مرتبط باشد. در ۲۲ مارس ۲۰۲۳، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اتهاماتی را علیه جاستین سان و سه شرکت کاملاً متعلق به او اعلام کرد: Tron Foundation Limited، BitTorrent Foundation Ltd. و Rainberry Inc. (BitTorrent سابق).

این هزینه‌ها مربوط به پیشنهاد و فروش ثبت‌نشده اوراق بهادار دارایی‌های کریپتو Tronix (TRX) و BitTorrent (BTT) است. علاوه بر این، SEC سان و شرکت‌هایش را متهم کرد که بازار ثانویه TRX را از طریق تجارت داخلی (wash trading) گسترده دستکاری کرده‌اند و همچنین طرحی را برای پرداخت به افراد مشهور برای تبلیغ TRX و BTT بدون افشای دستمزد آنها تنظیم کرده‌اند.

اعلامیه SEC بدون شک بر شهرت سان و آینده پروژه TRON سایه افکنده است. فروش رمزارز بومی شبکه ترون و تصمیم چندین صرافی برای حذف این توکن از فهرست، نشان دهنده از دست دادن اعتماد به پروژه و رهبری آن است. زمان انتقال اتریوم سان به بایننس و هوبی  می تواند تلاشی برای تامین منابع مالی در میان آشفتگی حقوقی مداوم و عدم اطمینان پیرامون شایعات دستگیری او باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx