شاخص های تورمی باعث ریزش کریپتو و سهام امریکا شد

ریزش بازار بخاطر ترس از افزایش نرخ بهره
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

 

بیت کوین و اتریوم در حالی سقوط کردند که اکثر ۱۰ ارز دیجیتال برتر در اوایل هفته از جایگاه خود دست کشیدند. BNB یک استثنا بود و یک افزایش جزئی برای تکمیل ۱۵ درصد افزایش قیمت در هفت روز گذشته ثبت کرد. با افزایش شاخص ها و داده های تورمی بانک مرکزی امریکا راحت تر میتواند نرخ بهره را افزایش دهد که این خود باعث ریزش  بازار های ریسکی مثل سهام و ارز های دیجیتال شود

وضعیت الت کوین ها

بیت کوین از ساعت ۸:۰۰ صبح در هنگ کنگ ۲۳,۲۱۶ دلار آمریکا تغییر کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۸ درصد کاهش داشت. بر اساس داده های CoinMarketCap، اتریوم ۴.۳ درصد کاهش یافت و به ۱۷۰۷ دلار آمریکا رسید.
BNB با ۰.۶% افزایش به ۳۲۷.۲۱ دلار آمریکا رسید و از زمانی که ناشر بایننس هفته گذشته اعلام کرد پیشنهادات سهام خود را به توکن های بیشتری گسترش می دهد، به افزایش قیمت خود ادامه داد.

سولانا با افت ۴.۷ درصدی به ۴۰.۴۷ دلار آمریکا، بیشترین ضرر را در ده فهرست برتر CoinMarketCap شاهد بود.
بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه سقوط کردند، به طوری که میانگین صنعتی داوجونز و شاخص اس اند پی ۵۰۰ هر دو اندکی کمتر از ۱ درصد کاهش یافتند در حالی که شاخص نزدک کامپوزیت ۱.۱ درصد سقوط کرد.
سرمایه گذاران در آستانه انتشار آمارهای کلیدی تورم در روز چهارشنبه محتاط هستند. در حالی که بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند قیمت های مصرف کننده در جولای فقط ۰.۲ درصد افزایش یابد، نسبت به ۱.۳ درصد در ژوئن، سایر شاخص های تورم اخیر، مانند مشاغل، فراتر از انتظارات بوده و نشان می دهد که فدرال رزرو نرخ های بهره را بیشتر افزایش خواهد داد.

شاخص قیمت مصرف کننده یکی از سه مجموعه داده مربوط به تورم است که در روز چهارشنبه منتشر می شود، به همراه شاخص قیمت تولید کننده و هزینه های کار واحد که تمام دستمزدهای پرداختی به کارکنان را اندازه گیری می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx