حمایت تتر از به روز رسانی اتریوم

تتر و اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 481 نفر

 تتر از به روزرسانی اتریوم همه جانبه حمایت خواهد کرد

.پس از اعلام رسمی از سوی تیم Circle که از استیبل کوین USDC پشتیبانی می کند، تتر، بزرگترین استیبل کوین بازار رسماً پشتیبانی خود را از به روزرسانی مرج اتریوم و تغییر به یک بلاک چین مبتنی بر مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) اعلام کرده است.

این اعلامیه در همان روزی منتشر شد که شرکت Circle متعهد شد که از ارتقای مورد انتظار اتریوم پشتیبانی خواهند کرد.

تتر در بیانیه‌ای در ۹ اوت، به روزرسانی مرج اتریوم را یکی از مهم‌ترین لحظات در تاریخ بلاکچین نامید و بیان کرد که مطابق با برنامه ارتقای اتریوم، که در حال حاضر قرار است در ۱۹ سپتامبر انجام شود، فعالیت خواهد کرد.

تتر معتقد است که برای جلوگیری از هرگونه اختلال در جامعه اتریوم، به ویژه هنگام استفاده از توکن‌های ما در پروژه‌ها و پلتفرم‌های DeFi، مهم است که انتقال به مکانیزم اثبات سهام به سادگی و دور از هرگونه تنش صورت نگیرد.

تتر از نزدیک پیشرفت و آمادگی تویعه دهندگان برای این رویداد را دنبال خواهد کرد و از مکانیزم اجماع اثبات سهام اتریوم مطابق با برنامه رسمی پشتیبانی خواهد کرد. تتر افزود: ما معتقدیم که یک انتقال ساده و بدون پیچیدگی های دست و پا گیر برای سلامت بلندمدت اکوسیستم هایDeFi  و پلتفرم‌های آن، از جمله پلتفرم هایی که از توکن‌های ما استفاده می‌کنند، ضروری است.

در حالی که بیانیه رسمی همین امروز منتشر شد، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، قبلاً در ماه جولای اعلام کرده بود که قصد دارند از  اتریوم ۲ پس از به روزرسانی اتریوم پشتیبانی کنند.

تتر و USDC

تتر در حال حاضر بزرگترین استیبل کوین در بارار ارزهای دیجیتال با ارزش کل بازار ۶۶.۶ میلیارد دلار است، در حالی که USDC بر اساس داده های CoinGecko با ۵۴.۱ میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد. هر دو استیبل کوین مقدار قابل توجهی از عرضه در گردش خود را در بلاک چین اثبات کار فعلی اتریوم دارند، به طوری که USDC با ۴۵.۱ میلیارد دلار و تتر با ۳۲.۳ میلیارد دلار در زمان نگارش مقاله، رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

با توجه به حجم بازار این استیبل کوین ها و سلطه آنها بر بازار استیبل کوین ها، نمایش این حمایت در این مورد باید منجر به انتقال بدون بحث و جدل برای اکوسیستم های اتریوم، تتر،USDC  و همچنین کل بازار ارزهای دیجیتال شود.

با این حال، همانطور که ویتالیک بوترین اخیرا هشدار داده است، قدرت آنها به طور بالقوه می تواند مشکلاتی را در هارد فورک های اتریوم در آینده ایجاد کند، زیرا ارزهای دیجیتال متمرکز مانند تتر و USDC می توانند به جای آنچه که انجمن اتریوم پیشنهاد کرده است، از زنجیره فورک شده به دلخواه خود استفاده کنند.

این هفته اتریوم آخرین آزمایش به روزرسانی خود را از طریق شبکه آزمایشی Goerli انجام خواهد داد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، بعید است تاریخ ادغام ۱۹ سپتامبر برای به روزرسانی اتریوم به تعویق بیفتد.

قیمت اتریوم در زمان نوستن این مقاله حدود ۱۶۹۵ دلار بوده و بیت کوین با قیمت ۲۳۰۴۰ دلار معامله می شده است.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx