گزارش وضعیت بیت کوین | گزارش وضعیت بازار رمزارزها

وضعیت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

بیت کوین و اتریوم در معاملات صبح روز دوشنبه در آسیا به همراه ۱۰ توکن برتر بر اساس ارزش بازار به استثنای استیبل کوین ها، رشد کردند، زیرا بزرگترین ارز دیجیتال جهان بالای ۱۹۰۰۰ دلار آمریکا باقی ماند. ریپل تنها توکن در این لیست بود که سقوط کرد.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد افزایش یافت و تا ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به ۱۹۲۶۸ دلار آمریکا رسید. صبح روز یکشنبه تا ۱۹۰۵۳ دلار کاهش یافت. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، اتریوم در بین ۱۰ ارز برتر، در رشد قیمتی پیشرو بود و با ۲.۵ درصد افزایش به ۱۳۰۶ دلار آمریکا رسید. پولکادات ۲.۲ درصد افزایش یافت و به ۶.۱۹ دلار آمریکا تغییر کرد، سولانا با ۲ درصد افزایش به ۳۰.۱۷ دلار آمریکا و کاردانو ۱.۸ درصد افزایش یافت و به ۰.۳۷ دلار آمریکا رسید. علیرغم معاملات ثابت در روز گذشته، ترون در آخر هفته از توکن شیبا اینو سبقت گرفت و پس از سقوط از موقعیت جمعه گذشته، دوباره وارد فهرست ۱۰ لیست برتر (بدون استیبل کوین ها) شد. رییپل تنها توکنی بود که با افت ۰.۹ درصدی به ۰.۴۷ دلار آمریکا رسید.

سهام ایالات متحده روز جمعه با کاهش قیمت بسته شد. میانگین صنعتی داوجونز ۱.۳ درصد سقوط کرد، شاخص S&P 500 تقریبا ۲.۴ درصد افت کرد و شاخص نزدک کامپوزیت روز را ۳.۱ درصد کاهش به پایان رساند. داده‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد تورم ایالات متحده در ماه سپتامبر اندکی کاهش یافته و به ۸.۲ درصد رسیده است. اما با توجه به کمپین مداوم فدرال رزرو برای مقابله با تورم از طریق افزایش نرخ‌های بهره، همچنان بالا و بالاتر از انتظارات بازار باقی ماندند. برنی سندرز، نامزد پیشین ریاست جمهوری و سناتور ایالات متحده، روز یکشنبه در ملاقات با مطبوعات گفت که افزایش نرخ بهره به وضعیت آسیب می زند و دلیل افزایش تورم را روندهای اقتصاد کلان و سود شرکت های رکورددار می داند. نرخ بهره در ایالات متحده در حال حاضر بین ۳٪ تا ۳.۲۵٪ تعیین شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx