ضرر ۹۴ درصدی جاستین بیبر روی NFT ها

جاستین بیبر NFT
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 578 نفر

ضرر ۹۴ درصدی جاستین بیبر روی NFT ها

جاستین بیبر، خواننده کانادایی در ماه ژانویه با خرید یک NFT از مجموعه BAYC به قیمت ۵۰۰ اتریوم (حدود ۱.۳ میلیون دلار در آن زمان) خبرساز شد. با این حال، تشدید بازار نزولی و کاهش علاقه به کلکسیون های دیجیتال، ارزش دلاری سرمایه گذاری او را تا بیش از ۹۴ درصد کاهش داده است.

جاستین بیبر از جمله افراد مشهوری بود که در زمانی که هیاهوی NFT ها به اوج خود رسید، به درون آن شیرجه زد. این فوق ستاره پاپ Bored Ape #3001 را در ژانویه ۲۰۲۲ به قیمت ۵۰۰ اتریوم خریداری کرد. قیمت اتریوم در ابتدای سال وضعیت بسیار بهتری داشت و در حدود ۲۶۰۰ دلار معامله شد، به این معنی که سرمایه گذاری بیبر تقریباً ۱.۳ میلیون دلار برای او هزینه داشت. این کلکسیون دیجیتال یکی از کمیاب ترین ها در نوع خود است و دارای میمونی بدشکل با چشمان غمگین است که تی شرت مشکی پوشیده است.

متأسفانه برای بیبر، سقوط بازار در ماه های بعد بر سرمایه گذاری او تأثیر منفی گذاشت. طبق داده های NFT Price Floor، کلکسیون جاستین بیبر در حال حاضر ۵۹ اتریوم یا تنها ۷۱۰۰۰ دلار ارزش دارد.

بیبر در ماه فوریه به تعامل با NFT ها ادامه داد و یک مورد دیگر از مجموعه BAYC را به ارزش ۴۷۰۰۰۰ دلار اتریوم خریداری کرد. قیمت Bored Ape #3850 اکنون کمتر از ۹۰۰۰۰ دلار است.
جدای از پیامدهای منفی بازار نزولی، سقوط قیمت‌ NFT را می‌توان با شیدایی کاهشی برای چنین دارایی‌هایی نیز توجیه کرد. حجم معاملات در اوپن سی در تابستان گذشته به طور روزانه از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفت، در حالی که اخیراً آنها به زیر ۱۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت رسیده اند.

دیگر سلبریتی های تحت تاثیر

شخصیت یوتیوب، لوگان پل، رپر مشهور امینم، و نماد فوتبال برزیلی نیمار نیز از جمله افراد مشهوری هستند که به دلیل سرمایه‌گذاری‌های NFT خود، ضررهای قابل توجهی را متحمل شده اند. پل در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شد و بخشی از مجموعه آزوکی را به قیمت ۶۲۳۰۰۰ دلار خرید. او اخیراً فاش کرد که سرمایه گذاری او در حال حاضر تنها ۱۰ دلار ارزش دارد. امینم، تنها خواننده رپ که تا به حال برنده اسکار شده است Bored Ape 9055 را به قیمت ۱۲۳ اتریوم در ژانویه (یا ۴۶۲,۰۰ دلار در آن زمان) خریداری کرد. میمون دیجیتال او اکنون حدود ۷۰۰۰۰ دلار قیمت دارد.

نیمار ، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل دو NFT دارد و حتی با خرید آن عکس پروفایل خود را در توییتر با یکی از آنها تغییر داد. این ورزشکار ۳۰ ساله بیش از ۱ میلیون دلار برای به دست آوردن آنها هزینه کرد، در حالی که اکنون ارزش آنها کمتر از ۳۴۰۰۰۰ دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx