چرا قیمت چین لینک (LINK) از ۹ دلار به ۶ دلار کاهش یافت

چین لینک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

چین لینک در چند ماه گذشته عملکرد قیمتی قابل قبولی از خود نشان داده است زیرا ارزش توکن اصلی آن (LINK) از ۶ دلار به ۹ دلار افزایش یافت و سود ۴۰ درصدی را برای دارندگانش به ارمغان آورد. با این حال، قانون خرید با شایعه و فروش با اخبار هرگز دقیق تر از این نبوده است. در حدود دو هفته پس از رسیدن به بالاترین سطح محلی، LINK شاهد افزایش شدید سفارش‌های فروش بود، به طوری که اکثر معامله‌گران کوتاه‌مدت قبل از اجرای سرویس استیکینگ چین لینک، دارایی‌های خود را فروختند. اما دلایل دیگری پشت سقوط ناگهانی ارزش LINK وجود دارد.

واگرایی حجم/قیمت

حجم معاملات چیزی فراتر از نمایش تعداد معامله‌گران و سفارش‌های موجود در بازار است. نمایه های حجمی نشان دهنده عمق بازار، نقدینگی و گاهی اوقات نوسانات است.

همچنین الگوهای حجم خاصی وجود دارد که در طول دوره های عملکرد قیمت معینی ادامه می یابد. در مورد لینک، واگرایی بین عملکرد مثبت قیمت و حجم موجود نشان داد که رالی قیمتی به تدریج در حال از دست دادن قدرت خود بوده است و معکوس شدن آن صرفاً موضوع زمان بود.

مشکلات در مورد استیکینگ

قبل از انتشار اولین نسخه آزمایش در حالت بتا، برخی از کاربران پس از شنیدن جدول زمانی جدید دلسرد شدند. پیش از این، راه اندازی نسخه ۱.۰ استیکینگ برای ۱۲ تا ۲۴ ماه پس از سال ۲۰۲۲ انتظار می رفت. بر اساس این اعلامیه، نسخه اصلی استیکینگ ممکن است در بازه زمانی اعلام شده قبلی رخ ندهد، که سوالاتی را در مورد توانایی یا ناتوانی توسعه دهندگان در ارائه محصولات مورد انتظار که ارزش اساسی چین لینک را به شدت افزایش می دهد، ایجاد می کند.

در زمان انتشار، LINK در روند نزولی محلی حرکت می کند و با توجه به شاخص های مختلف زنجیره ای و بازار، چنین تمایلی تا زمانی که توکن به سطح حمایت محلی در ۵ دلار برسد، ادامه خواهد داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx