ورود برند معروف هرمس به متاورس

متاورس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 776 نفر

برند معروف هرمس وارد متاورس شد

برند لوکس هرمس با ثبت درخواست علامت تجاری که  NFTها، ارزهای دیجیتال و متاورس را پوشش می دهد، زمینه ورود خود به فناوری Web3 را فراهم کرده است.

بر اساس یک سند که در ۲۶ آگوست به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) تحویل داده شد، این علامت تجاری نرم‌افزار قابل دانلودی را برای مشاهده، ذخیره و مدیریت کالاهای مجازی، کلکسیون‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال و NFT برای استفاده در دنیای آنلاین پوشش می‌دهد.

همچنین علائم تجاری را برای خدمات فروشگاه‌های خرده‌فروشی حاوی کالاهای مجازی و همچنین نمایشگاه‌های مد و تجاری در محیط‌های واقعیت مجازی، افزوده یا ترکیبی آنلاین و برای ارائه یک بازار آنلاین برای خریداران و فروشندگان کالاهای مجازی ثبت کرد. برند لوکس هرمس یک درخواست علامت تجاری به نام خود ثبت کرده و ادعا می کند که قصد دارد آن را گسترش دهد.

▶️توکت های غیرمثلی + ارز مجازی

▶️معاملات ارزهای دیجیتال و NFTها

▶️بازارهای اجناس مجازی

▶️نمایش های لباس، کفش و مد مجازی

و خیلی ویژگی های دیگه…

#NFT #Metaverse #Web3 #Crypto #Hermes

مایک کوندودیس – ۳۱  اوت ۲۰۲۲

درخواست علامت تجاری جدید ماه ها پس از طرح دعوی علیه بنیانگذار متابیرکینز، میسون روچیلد در ژانویه به دلیل استفاده از نام برند بیرکین برای کسب درآمد از فروش و فروش مجدد مجموعه توکن های غیرمثلی Metabirkins ارائه شده است. در یک شکایت حقوقی ۴۷ صفحه ای علیه روچیلد، هرمس ادعا کرد که برند متابیرکینز به سادگی با افزودن پیشوند عمومی “meta” به علامت تجاری معروف Birkin، حقوق علامت تجاری معروف Birkin هرمس را از زیر پا گذاشته است و در نتیجه این توهم را ایجاد می کند که نام تجاری MetaBirkins بخشی از برند لوکس بیرکین هرمس است.

این برند لوکس احتمالاً نه اولین و نه آخرین موردی است که در متاورس سرمایه گذاری می کند. در اوایل سال جاری، هفته مد متاورس در دیسنترالند، یک رویداد مد دیجیتال چهار روزه که شامل شو لباس مجازی بود، شاهد ظهور برندهای لوکس از جمله  Dolce & Gabbana، Etro، Tommy Hilfiger، Estée Lauder  و Elie Saab بود.

ماه گذشته، داده‌های Dune Analytics نشان داد که برندهای برجسته از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا، آدیداس و تیفانی مجموعاً ۲۶۰ میلیون دلار از طریق فروش NFT به دست آورده‌اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx