سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال توسط ثروتمندان هنگ کنگ و سنگاپور

سرمایه گذاری سنگاپور و هنگ کنگ روی ازرهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 584 نفر

ثروتمندان هنگ کنگ و سنگاپور به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال چشم دوخته اند

به نظر می رسد که نخبگان ثروتمند هنگ کنگ و سنگاپور با شور و شوق به سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال نگاه می کنند، پس از گزارش جدیدی از KPMG که نشان می دهد بیش از ۹۰ درصد از دفاتر خانوادگی و افراد با ارزش دارایی خالص بالا (HNWI) علاقه مند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند یا قبلاً این کار را انجام داده است. بر اساس گزارش ۲۴ اکتبر از KPMG چین و  اسپن دیجیتال با عنوان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، ۵۸٪ از دفاتر خانوادگی و HNWI پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی اخیر در حال سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال هستند و ۳۴٪ “برنامه ریزی می کنند این کار را بکن.»

این نظرسنجی نظرسنجی را از ۳۰ دفتر خانوادگی و افراد با ارزش دارایی خالص بالا در هنگ کنگ و سنگاپور گرفت و اکثر پاسخ دهندگان دارایی بین ۱۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار را مدیریت می کردند. KPMG گفت که جذب افراد ثروتمند به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال باعث افزایش اعتماد به این بخش شده است، که ناشی از افزایش توجه سازمان های جریان ساز است.

همچنین اشاره کرد که موسسات دسترسی بیشتری به محصولات مالی ارز دیجیتالی، از جمله محصولاتی تحت نظارت هستند، دارند. DBS، بزرگترین بانک سنگاپور، در سپتامبر اعلام کرد که در حال گسترش خدمات سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال در صرافی دیجیتال خود (DDEx) به حدود ۱۰۰,۰۰۰ مشتری ثروتمند است که معیارهای مربوط به درآمد خود را دارند تا به عنوان سرمایه گذاران معتبر طبقه بندی شوند. همچنین اطمینان حاصل می شود که به دیدگاه مقامات مالی مبنی بر مناسب نبودن این خدمات برای سرمایه گذاران خرد، آگاه و پایبند هستند.

در حالی که صرافی ارز دیجیتال کوینهاکو در ماه اکتبر اعلام کرد، آنها از محدود شرکت‌هایی هستند که مجوزی از اداره پولی سنگاپور (MAS) برای ارائه خدمات توکن پرداخت دیجیتال دریافت کرده‌اند. با این حال، تخصیص‌ها نسبتاً کم باقی می‌مانند، و اکثر آنها کمتر از ۵ درصد از سبد خود را به ارز‌های دیجیتال اختصاص می‌دهند، عمدتاً در بیت‌کوین اتریوم و استیبل کوین‌ها سرمایه گذاری می کنند.

پاسخ دهندگان به نوسانات بازار و مشکلات در ارزیابی دقیق و عدم شفافیت نظارتی در ارزهای دیجیتال اشاره کردند که همچنان مانعی برای سرمایه گذاری در  ارزهای دیجیتال است. نویسندگان این گزارش نوشتند: از آنجایی که ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید هستند، هنوز در میان FO و HNWIs  در مورد سرمایه‌گذاری در این بخش، به ویژه در مورد مقررات و ارزش‌گذاری، تردید وجود دارد. با این حال،KMPG  خاطرنشان کرد که وضوح مقررات در دو کشور می تواند به سمت بهتر شدن تغییر کند.

به عنوان مثال، تمام ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) در هنگ کنگ باید تا مارس ۲۰۲۴ برای مجوز اقدام کنند. سنگاپور همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش مقررات ارزهای دیجیتال خود است. رگولاتور اوراق بهادار هنگ کنگ اخیراً اعلام کرد که می‌خواهد به سرمایه‌گذاران خرد اجازه دهد تا مستقیماً سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را انجام دهند و الزامات فعلی معاملات کریپتو را مورد بازنگری قرار دهند.

مقامات پولی سنگاپور (MAS) معاملات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران معتبر و چندین صرافی که مجوز اولیه را برای ارائه خدمات رمز پرداخت دیجیتال در این کشور دریافت کرده اند، گسترش داده است. در اوایل این ماه، دیوگو مونیکا، یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت Anchorage Digital گفت که شرکت او سنگاپور را به عنوان نقطه عطف به بازار بزرگتر آسیا انتخاب کرده است زیرا این کشور دارای یک محیط نظارتی قوی است.

این در مورد قرار گرفتن در رژیمی است که نسبت به ارزهای دیجیتال دیدگاهی دوستانه دارد و کسب‌وکارها می‌خواهند در آن تجارت کنند. ما فقط نهادی هستیم، موسسات به سنگاپور می‌روند، بنابراین ما از این روش پیروی می‌کنیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx