درخواست ۱۲۷ میلیون دلاری پلیس سنگاپور از Hodlnaut در بحبوحه بحران ورشکستگی

Hodlnaut
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 391 نفر

Hodlnaut در آخرین به روز رسانی خود اعلام کرد که نیروی پلیس سنگاپور (SPF) در ۱۴ جولای دستور انتقال را علیه آن صادر کرد.این دستور از Hodlnaut می‌خواهد که ۱۲۷ میلیون دلار استیبل کوین را از حسابی متعلق به Samtrade Custodian، مشتری «با قراردادی با Hodlnaut هنگ‌کنگ» تسلیم کند.

هودلنات می گوید که در صورت رعایت این دستور، «هیچ دارایی» برای اجرای طرح بازیابی خود تحت مدیریت قضایی نخواهد داشت. مطابقت نیز می تواند شرکت را مجبور به تعطیلی از طریق انحلال کند و باعث شود که نتواند به کاربران پرداخت کند.

به این ترتیب، این شرکت در تلاش برای لغو این حکم، درخواست بررسی قضایی کرده است. این درخواست را در ۲۷ جولای ثبت کرد.

رسیدگی در دسامبر آغاز شد

اقدامات پلیس در مورد این موضوع از دسامبر ۲۰۲۱ ادامه داشته است. در آن زمان، پلیس سنگاپور دارایی‌هایی را به‌عنوان بخشی از یک پرونده بزرگ‌تر، مستقیماً از بازداشتگاه Samtrade توقیف کرد.

در آن زمان، Hodlnaut 117 میلیون دلار از دارایی Samtrade را در توقیف داشت. پلیس به Hodlnaut دستور داد تا حساب Samitrade به طور عادی کار کند و در عین حال برداشت را ممنوع کند. همچنین به این شرکت گفته شد که “به هیچ وجه به سامترید حافظ اطلاع ندهد.”

بین ۲۹ ژانویه تا ۱۴ ژوئیه، Samtrade به واریز به حساب خود در Hodlnaut ادامه داد.

در ۱۴ جولای، پلیس سنگاپور با دستور انتقال به دفاتر هودلنات رسید. این دستور به Hodlnaut دستور داد که ۱۲۷ میلیون دلار USDC و USDT که توسط Samtrade نگهداری می‌شد به آدرس کیف پول پلیس منتقل کند. تنها ۱۰ میلیون دلار از این مبلغ را انتقال داد.

در ۲۲ ژوئیه، از هودلنات خواسته شد تا تمام موقعیت های موجود در گروه هودلنات را تا ۲۷ جولای باز کند و یک طرح بازپرداخت برای هر دارایی که نمی تواند بازگشایی شود و به پلیس پرداخت شود، ایجاد کند.

وکلای Hodlnaut در عوض خواهان بازگرداندن ۱۰ میلیون دلاری بودند که قبلاً منتقل شده بود. این درخواست توسط پلیس رد شد. وکلای دادگستری همچنین خواستار تاخیر موقت در صدور حکم انتقال شدند.

در ۲۷ ژوئیه، پلیس از Hodlnaut خواست تا تأیید کند که درخواست‌های برداشت از سپرده‌گذاران را رد می‌کند و اقداماتی را برای حفظ دارایی‌های باقی‌مانده انجام می‌دهد. به نظر می رسد این یکی از عوامل تصمیم شرکت برای توقف برداشت در ۱۰ آگوست باشد.

این منجر به تشکیل پرونده شرکت در ۲۷ ژوئیه شد که با درخواست های نیروی پلیس از طریق بررسی قضایی مخالفت خواهد کرد.

هودلنات هفته گذشته پلیس را تایید کرد

هودلنات اذعان کرد که هفته گذشته در ۱۹ اوت در جریان دادرسی با نیروی پلیس سنگاپور بوده است. این شرکت گفت که در آن زمان “نمی‌توانست اطلاعاتی را فاش کند”.

علیرغم شدت ظاهری اقدامات خود با پلیس، این شرکت امروز تصریح کرد که “موضوع هیچ تحقیقی توسط نیروی پلیس سنگاپور نیست.”

وقایع منجر به وضعیت فعلی شده است: دو مجموعه روند قانونی به طور موازی. اولین مورد بر دستور انتقال نیروی پلیس سنگاپور، همانطور که در بالا توضیح داده شد، متمرکز است.

در مجموعه دوم رسیدگی ها، هودلنات قصد دارد یک مدیر قضایی را به دست آورد که به آن در طرح بهبودی کمک کند.

این شرکت امروز گزارش داد که افسر موقت درخواستی آن، تام چی چونگ، رد شده است. دادگاه در عوض سه مدیر دیگر را به این سمت منصوب می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx