پیش بینی قیمت پالیگان

قیمت پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

تحلیل پالیگان

پالیگان علیرغم اینکه در فضای لایه دو شاهد افزایش تعداد پروژه ها بود، توانسته است رشد مداومی را در این فضا نشان دهد. با این حال، با توجه به وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال، آیا پالیگان قادر به ادامه این رشد در آینده خواهد بود؟

پاسخ به این سوال ممکن است در برنامه های بلند مدت Polygon که شامل تسلط بر فضای وب۳ است نهفته باشد.

در اینجا پیش‌بینی قیمت AMBCrypto برای پالیگان برای سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۳ آمده است.

طبق یک گزارش جدید، استراتژی رشد پرمخاطب پالیگان بر کسب مزیت محرک اولیه در حوزه‌های NFT، دیفای و بازی متمرکز است.

علاوه بر این، برای رشد فضای NFT خود، پالیگان با برندهای بزرگی مانند متا و دیزنی همکاری کرده است. آنها همچنین مدیران شرکت هایی مانند یوتیوب را برای افزایش نفوذ خود در بخش گیمی فای استخدام کردند.

با این حال، با وجود تلاش ها و همکاری های مداوم با برندهای بزرگ، مشاهده شد که علاقه به NFT های پالیگان در حال کاهش است. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، حجم معاملات NFT برای پالیگان در هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

قیمت پالیگان

قیمت پالیگان

جدا از تلاش برای تصرف بازار NFT، پالیگان در تلاش بود تا نفوذ خود را در فضای دیفای و بذنامه های غیر متمرکز نیز افزایش دهد. طبق گزارشی که توسط کامبرلند منتشر شد، ۳۷۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز از Polygon POS استفاده می کردند.

با این حال، ۳۵ برنامه با TVL بالای ۵ میلیون دلار وجود داشت. اگرچه پالیگان از تعداد زیادی dApps پشتیبانی می کند، اما نتوانست در فضای دیفای رشد کند. همانطور که از نمودار زیر مشخص است، مجموع سرمایه قفل شده در پالیگان طی دو ماه گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

قیمت پالیگان

قیمت پالیگان

با این حال، کاهش علاقه تنها عامل نگران کننده برای پالیگان نبود، متیک نیز شاهد کاهش علاقه نهنگ ها بود. طی چند روز گذشته، تعداد تراکنش‌های نهنگ ها برای متیک شاهد کاهش چشمگیری بود. این می تواند نشان دهد که نهنگ ها در زمان نگارش این مقاله به پالیگان علاقه مند نبودند و به طور بالقوه به دنبال راه های دیگری برای سرمایه گذاری بودند.

قیمت پالیگان

قیمت پالیگان

توسعه دیگری که سرمایه گذاران متیک باید در نظر بگیرند، فعالیت توسعه است که در چند روز گذشته شاهد کاهش بوده است.

کاهش در فعالیت های توسعه می تواند نشان دهنده این باشد که توسعه دهندگان ممکن است به شدت روی به روز رسانی ها و ارتقاها کار نکنند. با این حال، برخلاف فعالیت توسعه، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) در حال افزایش است. این می تواند نشان دهنده یک اتفاق مثبت برای متیک باشد.

قیمت پالیگان

 

متیک در زمان انتشار با قیمت ۰.۸۱۹ دلار معامله شد و قیمت آن ۰.۴۳ درصد کاهش یافت. علاوه بر این، حجم آن از ۸ اکتبر ۳۸.۹۴ درصد کاهش یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx