خرید اتریوم | فروش اتریوم | قیمت اتریوم

خرید اتریوم
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4789 نفر

اتریوم چیست؟

اتریوم چیست : یک سیستم بلاک چین غیرمتمرکز منبع باز است که دارای ارز دیجیتال خود، اتر است. ETH به عنوان یک پلتفرم برای بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر و همچنین برای اجرای قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز عمل می کند. بسیاری اتریوم را گام بعدی اینترنت می دانند. اگر پلتفرم های متمرکز مانند اپ استور اپل، وب ۲.۰ را نشان می دهند; یک شبکه غیرمتمرکز و با قدرت کاربرد مانند اتریوم، وب ۳.۰ است. به عنوان مثال، این “وب نسل بعدی” از برنامه های غیرمتمرکز ; امور مالی غیرمتمرکز و صرافی های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند.

بررسی اتریوم

اتریوم برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط ویتالیک بوترین معرفی شد. بوترین، همراه با سایر بنیانگذاران، بودجه پروژه را در یک فروش عمومی آنلاین در تابستان ۲۰۱۴ تأمین کردند. تیم پروژه موفق شد ۱۸.۳ میلیون دلار بیت کوین جمع آوری کند و قیمت خرید اتریوم در عرضه اولیه (ICO) 0.311 دلار بود. با در نظر گرفتن قیمت اتریوم در حال حاضر، بازده سرمایه گذاری (ROI) با نرخ سالانه بیش از ۲۷۰ درصد می شود. اساساً از تابستان ۲۰۱۴ هر سال سرمایه گذاری بر روی اتریوم تقریباً چهار برابر می شود.

روش کار اتریوم

مانند بیت کوین، شبکه اتریوم بر روی هزاران رایانه در سراسر جهان وجود دارد و این به لطف کاربرانی است که به‌عنوان «گره‌ها» به جای یک سرور متمرکز در شبکه شرکت می‌کنند. این باعث می شود شبکه غیرمتمرکز و در برابر حملات بسیار مصون باشد و در نتیجه اساساً از بین نرود. اگر یک کامپیوتر از کار بیفتد، مهم نیست زیرا هزاران کامپیوتر دیگر شبکه را نگه می دارند.

اتریوم در اصل یک “سیستم غیرمتمرکز واحد” است که رایانه ای به نام ماشین مجازی اتریوم (EVM) را شکل می دهد. هر گره یک کپی از آن رایانه را در خود نگه می دارد; به این معنی که هر گونه تغییر باید تأیید شود تا همه بتوانند نسخه خود را به روز کنند. تغییرات و تعاملات شبکه در این صورت “تراکنش” در نظر گرفته می شوند و در بلوک های موجود در بلاک چین اتریوم ذخیره می شوند. ماینرها این بلوک ها را قبل از اینکه آنها را به شبکه اضافه کنند اعتبارسنجی می کنند. ماینرها برای تلاش های خود ETH پاداش می گیرند.

آیا خرید اتریوم منطقی است؟

اتریوم دومین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است و به عنوان نقره نسبت به طلای بیت کوین در نظر گرفته می شود.
مانند هر سرمایه گذاری، ممکن است که افزایش ریسک اتریوم با پاداش های بزرگ تر برابر باشد. در هر صورت، دیگر سال ۲۰۰۹ نیست. اتریوم مرحله اثبات مفهوم را پشت سر گذاشته است و اکنون فرصت برای سرمایه گذارانی که قبلاً این کلاس دارایی را بررسی نکرده اند، مهیا است. در زمان نگارش مقاله این رمزارز به ارتقای شبکه مهم “ادغام” نزدیک می شود. با اینکه از نظر برخی هنوز درگیر زمستان کریپتو هستیم اما اتریوم رشد خوبی داشته است. سرمایه گذاران با خرید اتریوم از این رمزارز حمایت خوبی کردند. همین امر موجب افزایش قیمت آن شده است.

آموزش خرید اتریوم

شما نمی توانید ارزهای دیجیتال را از بانک یا کارگزاری ها خرید کنید. در عوض، باید از یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال استفاده کنید. برای خرید اتریوم صرافی‌های ارزهای دیجیتال متعددی در دسترس هستند; از داشبوردهای ساده برای کاربران مبتدی تا پیچیده برای معامله‌گران پیشرفته. صرافی ها ارزدیجیتال پلتفرم های مختلف قیمت گذاری، اقدامات امنیتی و سایر ویژگی های متفاوتی دارند; بنابراین انجام برخی تحقیقات قبل از ثبت نام ایده خوبی است.

صرافی های بین المللی متعددی برای خرید اتریوم و بیت کوین و.. وجود دارد; اما به این باید توجه داشته باشید که تعداد زیادی از این صرافی ها کاربران ایرانی را تحریم کرده اند. همچنین برای خرید از این صرافی ها شما نیاز به حساب های بانکی خارجی یا مقداری استیبل کوین مانند تتر دارید. پیشنهاد می شود اگر تازه به بازار کریپتو وارد شده اید; برای خرید اتریوم و رمزارز های دیگر از صرافی های داخلی استفاده کنید.

خرید اتریوم در ایران

طی سال های گذشته خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران با استقبال روزافزونی رو به رو بوده است. اگر شما هم به دنبال خرید اتریوم یا دیگر رمزارز ها هستید توصیه تمام افراد فعال در این حوزه، ثبت نام در یک صرافی معتبر و مجاز است. خرید و فروش ارز دیجیتال مانند ارز های فیات حقیقی و ملموس نیست.  تمام معاملات و تراکنش های خرید ارز دیجیتال در بستر پلتفرم بلاکچین و فضای دیجیتال انجام می‌شود. شما به سادگی در خانه و تنها با گوشی موبایل خود قادر به خرید ارز دیجیتال هستید. کافیست ابتدا یک کیف پول ارز دیجیتال را دانلود و نصب کنید; سپس وارد صرافی رمزارزی شوید که در آن ثبت نام کرده اید و اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری را خریداری کنید یا آن را بفروشید.

صرافی ارزینجا از سال ۹۶ افتخار ارائه خدمات ” خرید و فروش ارز دییجیتال ” به هموطنان را داشته است; بطوری که هم اکنون کاربران قادر به معامله بیش از ۴۰۰ رمزارز در پلتفرم معاملاتی این صرافی می باشند. شما می توانید با مراجعه به این لینک روش خرید ارز دیجیتال از صرافی ارزینجا را در قالب یک ویدئو آموزشی تماشا کنید.

سخن نهایی

اگر قصد خرید اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید درک ریسک‌ها; مانند از دست دادن احتمالی کل پول سرمایه‌گذاری‌تان، بسیار حیاتی است. سرمایه‌گذاران باید با توجه به نوسانات شدید و ریسک‌های فراوان در بازار ارز دیجیتال; رویکردی سنجیده در مورد آن داشته باشند. اگر به دنبال چشیدن طعم شیرین سود از رمزارز ها هستید، نباید بیش از حد توان خود سرمایه گذاری کنید. همچنین افراد با تجربه در بازارهای مالی به همه کسانی که به تازگی قصد ورود به این بازار ها را دارند پیشنهاد میکنند که; از وارد کردن سرمایه های ضروری خود به این بازار ها جدا خوداری کنید. زیرا همانگونه که ممکن است در طی یک روز سود های چندصد درصدی ببینید; امکان ریزش شدید قیمت هم نیز در این بازار وجود دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx