خرید تتر Tether (USDT)

خرید تتر خرید ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4794 نفر

تتر (USDT) چیست؟

تتر یک استیبل کوین (رمزارز با ارزش پایدار) است که منعکس کننده قیمت دلار آمریکا است که توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ منتشر شده است. پیوند این توکن با دلار آمریکا از طریق حفظ مجموع اوراق تجاری، سپرده‌های امانی، وجه نقد، اسکناس‌ و اسناد خزانه در ذخایر شرکت حاصل می‌شود که از نظر ارزش دلاری برابر با تعداد USDT در گردش است.

این رمزارز ابتدا در جولای ۲۰۱۴ به عنوان Realcoin راه اندازی شد; یک رمز ارز لایه دوم که بر روی بلاک چین بیت کوین با استفاده از پلتفرم Omni ساخته شده بود. بعداً به USTether و سپس به USDT تغییر نام داد. علاوه بر بیت کوین، تتر بعداً برای کار بر روی بلاک چین های اتریوم، SOL، Tron، Algorand ، OMG و.. به روز شد.

 کاربرد تتر

در طول دوره‌های پُر نوسان سرمایه‌گذاران کریپتو، به استیبل کوین‌ ها پناه می برند. از این رو سطح استفاده از آن ها بالاست و از جمله رمزارز های کاربردی حوزه کریپتو به حساب می آیند. فرض کنید شما مقداری بیت کوین خریده اید و اکنون نیز سود خوبی از این خرید به دست آورده اید. حال اگر متوجه شوید که امکان ریزش قیمت بیت کوین وجود دارد سریع ترین راهی که می تواند سود شما را حفظ کند این است که قبل از ریزش، بیت کوین های خود را به تتر یا یک استیبل کوین دیگر تبدیل کنید. همچنین بعد از خرید تتر  می توان آن را در کیف پول ها و پلتفرم های مختلف استیک کرد و سود سالانه بین ۳ تا ۲۰ درصدی دریافت کرد. علاوه بر این ها تتر برای خرید یا دریافت خدمات از بعضی سایت ها نیز کاربرد دارد. اگر قصد معامله در صرافی های بین المللی را دارید این استیبل کوین می تواند به کمکتان بیاید تا سریعتر واریز و برداشت های خود را انجام دهید. از دیگر کاربرد های تتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نقل آسان و بدون محدودیت
  • ذخیره ارزش در برابر نوسانات بازارهای ریالی
  • تبادلات بین‌المللی بدون محدودیت‌های بانکی
  • ایمن در برابر سرقت

خرید تتر

چه قصد ترید در صرافی های بین المللی را داشته باشید چه به دنبال ذخیره ارزش یا استیک تتر، ابتدا لازم است تا از یک صرافی معتبر داخلی به ازای ریال خود به خرید تتر بپردازید. صرافی های مختلفی برای خرید تتر وجود دارد اما قبل از انتخاب صرافی باید به نرخ خرید و فروش تتر ، کارمزد هر صرافی، شبکه های پشتیبانی شده و.. توجه کنید. به یاد داشته باشید که تتر بر روی شبکه های مختلف دارای کارمزد انتقال مختلفی نیز هست. مثلا تتر بر روی شبکه بیت کوین بیشترین کارمزد را دارد و تقریبا خیلی کم استفاده می شود; اما تتر بر روی شبکه هایی مانند سولانا و ترون از کارمزد کمتری برخوردار است.

صرافی ارزینجا در پلتفرم معاملاتی خود امکان خرید و فروش تتر بر روی ۸ شبکه بلاکچین مانند شبکه اتریوم، ترون، سولانا، تزوس، آولانچ و.. را فراهم کرده است. برای مشاهده این لیست می توانید به وب سایت صرافی مراجعه کنید. انجام فرایند خرید تتر در صرافی ارزینجا بسیار ساده و سریع است. و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی خرید ارز دیجیتال خود را انجام دهید. کافیست ;

  • به وب سایت ارزینجا مراجعه کنید
  • از قسمت ورود/ثبت نام یک حساب کابری ایجاد کنید
  • حساب کاربری ایجاد شده را با مدارک شناسایی خود احراز هویت کنید
  • با کارت های عضو شتاب و از طریق درگاه های پرداخت حساب کاربری خود را شارژ کنید
  • رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و درخواست خرید خود را ثبت کنید

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درمورد نحوه انجام خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا به این لینک مراجعه کنید.

فروش تتر

هنگام خرید تتر ممکن است به این فکر کنید که برای فروش آن چه باید کرد؟ یا اینکه آیا امکان فروش سریع آن وجود دارد؟ بله! در همه رمزارز های موجود در لیست صرافی ارزینجا هم امکان خرید وجود دارد و هم امکان فروش. ارزینجا هم هنگام خرید تتر با بهترین نرخ همراه شماست و هم هنگام فروش آن. انجام فرایند فروش نیز بسیار آسان است. کافیست وارد حساب کاربری خود شوید، دستور فروش خود را قرار دهید و معادل ریالی تتر های خود را در حساب بانکی عضو شتاب خود دریافت کنید.

قیمت خرید و فروش تتر

ارزش تتر با توجه به نوسانات قیمت دلار تغییر می کند. همانطور که اشاره شد قیمت هر یک واحد تتر برابر یک دلار آمریکا است. اما میزان عرضه و تقاضا نیز در قیمت روزانه آن تاثیر دارد.

سخن پایانی

اگر قصد خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید درک ریسک‌های موجود در این حوزه بسیار حیاتی است. رمزارز تتر دارای نوسان چشمگیری نیست و قیمت آن همیشه حدود ۱ دلار است اما بازهم خطراتی استیبل کوین ها را تهدید می کند که به مسائل داخلی شرکت آن ها، بحث تحریم های مختلف و همچنین پشتوانه آن ها مربوط می شود. علاوه بر این ها موضوع امنیت در حوزه کرییپتو بسیار پررنگ است. همیشه در حفظ کلید خصوصی کیف پول خود دقت کنید و  اگر سرمایه شما رقم زیادی است سعی کنید برای نگه داری رمزارز خود از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx