خرید ترون

خرید ترون
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4172 نفر

ترون با نماد TRX یکی از رمزارز های پرطرفدار بین کاربران کریپتو می باشد. علاوه بر طرفداران زیاد، ترون در سال های گذشته منتقدان زیادی هم داشته است. در این مقاله به بررسی این رمزارز پر حاشیه و نحوه خرید و فروش ترون می پردازیم.

ترون چیست؟

ترون با توکن بومی TRX یک سیستم عامل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که توسط بنیاد ترون توسعه یافته است. از طریق استفاده از فناوری بلاک چین و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)، شبکه ترون متعهد به پیشبرد تمرکززدایی اینترنت است. در ابتدا این پروژه دو هدف اصلی برای خود تعریف کرده بود. یکی امکان ایجاد ساده برنامه‌های کاربری توسط توسعه دهندگان، و دیگری ارائه کامل حق مالکیت به سازندگان محتوای دیجیتال. شبکه ترون که در سپتامبر ۲۰۱۷ توسط جاستین سان بنیانگذاری شد و از زمان راه اندازی شبکه اصلی خود در می ۲۰۱۸، عملکرد عالی خود را حفظ کرده است. ناگفته نماند که تا قبل از می ۲۰۱۸ توکن های ترون بر روی شبکه ERC-20 اتریوم مستقر بودند.

نرم افزار ترون از قراردادهای هوشمند، انواع مختلف سیستم های بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند. این پلتفرم ارز دیجیتال از مدل تراکنش مشابه بیت کوین یعنی UTXO استفاده می کند. تراکنش‌ها در یک دفتر کل عمومی انجام می‌شوند، جایی که کاربران می‌توانند تاریخچه عملیات ها را دنبال کنند.

هر کسی می تواند برنامه‌های غیرمتمرکز را در شبکه ترون ایجاد کند، محتوا ارائه دهد و در عوض دارایی های دیجیتال را به عنوان جبران تلاش های خود دریافت کند. توانایی ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری آن به صورت آشکار و بدون نگرانی در مورد هزینه های تراکنش، مزیت غیرقابل انکار ترون است.

ترون چگونه کار می کند؟

ترون از مکانیزم اجماع اثبات سهام جایگزین (dPOS) استفاده می کند. این مکانیزم جایگزینی برای الگوریتم‌های اجماع اثبات سهام و اثبات کار است. این یک مزیت رقابتی ترون است، زیرا به این معنی است که شبکه انرژی بسیار کمتری مصرف می کند. علاوه بر این، به دلیل معماری لایه‌ای، ترون تراکنش‌های بیشتری را در یک زمان نسبت به سیستم‌های اثبات کار (PoW) پردازش می‌کند. ترون یک سیستم عامل مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن اطمینان از مناسب بودن این فناوری برای استفاده روزانه است. ترون ادعا می کند که شبکه آن ظرفیت پردازش ۲۰۰۰ تراکنش بر ثانیه را دارد. در حالی که این ظرفیت برای بیت کوین تا ۶ تراکنش بر ثانیه و برای اتریوم تا ۲۵ تراکنش بر ثانیه می باشد.

خرید ترون

ترون در لیست معاملاتی بسیاری از صرافی های خارجی و داخلی و همچنین صرافی های غیرمتمرکز وجود دارد. صرافی های خارجی مانند بایننس و کوین بیس ترون را در مقابل بسیاری از رمزارزها مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و USDC مبادله می کنند. برای استفاده از خدمات این صرافی ها کاربران نیاز به ایجاد حساب و انجام فرایند احراز هویت دارند. متاسفانه بسیاری از این صرافی ها کاربران ایرانی را تحریم کرده اند از این رو امکان فعالیت در آن ها برای هم وطنانمان وجود ندارد. البته تعدادی از کاربران از هویت های جعلی استفاده می کنند که اصلا پیشنهاد نمی شود. زیرا این عمل از نظر صرافی ها جرم است و در صورت تشخیص دارایی کاربر بلوکه می شود.

اگر قصد خرید ترون از صرافی های بین المللی یا صرافی های غیرمتمرکز را داشته باشد ابتدا لازم است تا از یک صرافی داخلی استیبل کوینی مانند تتر را خریداری کنید. همچنین امکان خرید ترون در تراست ولت هم وجود دارد. برای خرید ترون از طریق صرافی تراست نیاز به ارز بایننس کوین دارید. اگر در کیف پول خود BNB داشته باشید می‌توانید آن را از طریق سوآپ مستقیما به ترون تبدیل کرده یا در قسمت اکسچنج، ترون بخرید.

برای خرید مستقیم ترون یا تتر و BNB با حساب عضو شتاب خود می توانید از پلتفرم صرافی ارزینجا استفاده کنید. همچنین نرم افزار موبایلی ارزینجا جهت سهولت در خرید و فروش رمزارز ها برای کاربران، بر روی کافه بازار، گوگول پلی و اپل استور در دسترس است.

برای خرید ترون و سایر رمزارز ها کافیست:

  • به وب سایت ارزینجا مراجعه کنید
  • از قسمت ورود/ثبت نام یک حساب کابری ایجاد کنید
  • حساب کاربری ایجاد شده را با مدارک شناسایی خود احراز هویت کنید
  • با کارت های عضو شتاب و از طریق درگاه های پرداخت حساب کاربری خود را شارژ کنید
  • رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و درخواست خرید خود را ثبت کنید

کاربران می توانند رمزارز خود را در کیف پول داخلی ارزینجا نگه داری کنند یا در صورت تمایل آن را به کیف پول شخصی خود انتقال دهند.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درمورد نحوه انجام خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا به این لینک مراجعه کنید.

استیک کردن ترون

از آنجایی که این رمزارز از مکانیزم اجماع اثبات سهام جایگزین استفاده می کند، استیک کردن آن نیز ممکن است. یکی از بهترین راه‌ها برای کسب ترون استیکینگ است. استیکینگ به این معناست که ارز دیجیتال ترون را برای مدتی طولانی در اختیار شبکه قرار دهید تا به امنیت شبکه بلاک چین کمک کنید. در ازای این مشارکت در قالب توکن بومی شبکه، یعنی TRX پاداش دریافت می کنید. برای استیکینگ ترون می توانید از ولت های معتبر مختلفی مانند تراست ولت استفاده کنید. نگران کارمزد ها نباشید زیرا ترون مقدار بسیار ناچیزی را بعنوان کارمزد طلب می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx