نحوه تبدیل استیبل کوین BUSD به سایر رمزارزها

تبدیل BUSD
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 700 نفر

**با توجه به تصمیم بایننس و شرکت پکسوس، صادرکنندگان استیبل کوین BUSD، مبنی بر توقف ضرب و پشتیبانی از این رمزارز، صرافی ارزینجا نیز از تاریخ ۲۴ آذر ۱۴۰۲ معاملات این رمزارز را متوقف خواهد کرد. همچنین برداشت BUSD از ارزینجا فقط تا پایان آذر ماه مقدور خواهد بود. لطفا تا قبل از تاریخ مذکور نسبت به برداشت رمزارز BUSD خود و یا تبدیل آن به سایر رمزارزها اقدام نمایید. توجه داشته باشید که پس از تاریخ مذکور، امکان برداشت BUSD از صرافی ارزینجا وجود نخواهد داشت.**

نحوه تبدیل استیبل کوین BUSD به سایر رمزارزها

اگر شماهم در سبد سرمایه گذاری خود دارای رمزارز BUSD هستید، توجه داشته باشید که پشتیبانی از این رمزارز توسط سازندگان آن به زودی به پایان خواهد رسید. در حال حاضر، شرکت پکسوس، که یکی از شرکت‌های صادرکننده BUSD است، این استیبل کوین را بازخرید می‌کند. با این حال، کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، امکان استفاده از این قابلیت را ندارند. یکی از راه های تبدیل BUSD به سایر رمزارزها استفاده از صرافی های غیرمتمرکز است که در ادامه این مطلب به آموزش نحوه استفاده از آن ها می پردازیم.

تبدیل استیبل کوین BUSD با صرافی یونی سواپ 

یونی‌سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که بر پایه تکنولوژی بلاکچین اتریوم (Ethereum) اجرا می‌شود. این پروتکل برای تبدیل رمزارزها به یکدیگر استفاده می شود. برای تبدیل BUSD مبتنی بر استاندارد ERC-20 ابتدا از این لینک وارد نرم افزار غیرمتمرکز (dApp) یونی سواپ شوید.

تبدیل BUSD

تبدیل BUSD با یونی سواپ

پس از ورود به UNISWAP، با صفحه ای مشابه با تصویر فوق مواجه می شوید. در ابتدا لازم است که کیف پول خود را به این برنامه متصل کنید. بدین منظور بر روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید. کیف پول هایی که توسط یونی سواپ پشتیبانی می شوند شامل کیف پول متامسک، ولت یونی سواپ، ولت کانکت و ولت کوین بیس است. پیشنهاد می شود که رمزارز BUSD خود را به یک ولت متامسک منتقل کنید. پس از اتصال کیف پولتان به یونی سواپ مانند تصویر زیر از قسمت You Pay رمزارز BUSD را انتخاب کرده و مقدار BUSD های خود را وارد کنید . سپس در قسمت You receive رمزارزی که می خواهید دریافت کنید را انتخاب نمایید.

تبدیل BUSD

پس از انجام مراحل بالا، مقدار ارز دریافتی به همراه مقدار کارمزد تراکنش را مشاهده می کنید. در مثال فوق، ما اتریوم را به عنوان ارز دریافتی انتخاب کرده ایم. کارمزد تراکنش فوق حدودا ۱۶ دلار خواهد بود. البته شما می توانید ارز دریافتی را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید و یا رمزارز و شبکه ای را انتخاب کنید که کارمزد کمتری داشته باشد (برای مثال می توانید از رمزارز MATIC استفاده کنید). در مرحله آخر تنها کافی است تا بر روی گزینه Swap کلیک کنید.

تبدیل BUSD با پنکیک سواپ

پنکیک سواپ یک پلتفرم دیفای شناخته شده در اکوسیستم شبکه هوشمند بایننس است. پنکیک سواپ دارای خدمات زیادی است که یکی از آن ها تبدیل رمزارزها به یکدیگر است. برای تبدیل BUSD با استفاده از پنکیک سواپ از طریق این لینک وارد این برنامه شوید.

تبدیل BUSD

تبدیل BUSD با پنکیک سواپ

سپس از قسمت Connect Wallet کیف پول خود را به برنامه متصل کنید. مشابه یونی سواپ، ارز ارسالی (BUSD) و ارز دریافتی (در مثال ما USDT) مد نظر خود را انتخاب کنید. پس از وارد کردن مقدار BUSD، گزینه Swap روشن می شود و با کلیک بر روی آن می توانید رمزارز BUSD خود را تبدیل کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx