ایا رشد یونی سواپ همچنان ادامه خواهد داشت؟

رشد یونی ادامه دارد؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 628 نفر

فهرست این محتوا

ادامه رشد یونی سواپ

Uniswap (یونی سواپ)، در زمان انتشار، حجم معاملات هفت روزه ۹.۷ میلیارد دلاری را جمع آوری کرد. با انجام این کار، همچنان بر فضای DEX تسلط داشته است. در واقع، حجم معاملات روزانه Uniswap اخیراً از Coinbase فراتر رفته است. این بیشتر به نشان دادن برجستگی رو به رشد DEX ها در فضا ادامه می دهد.

با وجود چنین رشدی، آیا Uniswap به خوبی برای مقابله با چالش های رقبای نزدیک مانند Curve Finance مجهز است؟

تنها راه بالاست
داده‌های زنجیره‌ای اخیر ظاهر شده است که تسلط یونی سواپ را در بازار تقویت می‌کند. با وجود کمین Q2، یونی سواپ یک نقطه عطف در سال ۲۰۲۲ از ۱۹۲۰ کاربر جدید در پروتکل در ماه می تعیین کرد. در ۷ و ۸ می، تقریباً ۲K کاربر جدید وجود داشت، اما با کاهش شدید قیمت ETH، این تعداد به شدت کاهش یافت.

با این حال، رشد کاربران در سراسر جولای شایع بود زیرا فعالیت شبکه در این دوره چند برابر شد. میانگین کاربر از آن زمان به ۱۰۰ نیز افزایش یافته است، که به طور پیوسته در حال رشد است.

 

Uniswap V3

تقریباً ۶ میلیون کاربر وجود دارد که توکن ها را تعویض کرده اند. تقریباً ۱/۳ آنها (۱.۹۲ میلیون) از Uniswap V3 استفاده کردند و ۹۶٪ از آنها (۱.۸۶ میلیون) فقط مبادله کردند. تنها ۳ درصد از کاربران سوآپ Uniswap V3 نقدینگی ارائه کردند. ۲- درصد از مجموع تأمین‌کنندگان نقدینگی تنها نقدینگی ارائه کرده‌اند و از ویژگی سوآپ استفاده نکرده‌اند.

معاملات NFT در یونی سواپ V3 از آغاز سه ماهه سوم رشد قابل توجهی را ثبت کرده است. حجم معاملات در اینجا در اواسط ژوئیه از ۵۳۳ هزار نفر گذشت که اخیراً رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

علاوه بر این، هفته مورد بحث مصادف شد با Blockchain.com که توکن UNI را روی پلتفرم خود راه اندازی کرد. در همین حال، UNI نیز اخیراً شاهد شتابی در تجمع نهنگ ها بوده است. طبق آمار Whale، UNI همچنین INU را به عنوان بیشترین معامله در میان ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم معرفی کرد.

در زمان نگارش این مقاله، UNI در حدود ۸.۲۵ دلار معامله می شد، زیرا فعالیت های گاو نر باعث افزایش ۲۲.۵ درصدی این هفته شد. این باعث می شود UNI حدود ۱۵۰٪ از پایین ترین سطح خود در سال جاری افزایش یابد. با این وجود، یونی در این هفته با کاهش ۵.۶۴ درصدی در ۲۴ ساعت، شاهد کاهش نادری بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx