آخرین وضعیت متاورس شیبا

متاورس شیبا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 706 نفر

معرفی متاورس شیبا

در ۳۰ مارس، توسعه دهندگان رمزارز محبوب شیبا اینو (SHIB) از متاورس شیبا (SHIB Metaverse) رونمایی کردند. این متاورس شامل ۱۰۰۵۹۵ قطعه زمین مجازی بود که برای پیش فروش قرار داده شده بود.

فروش زمین‌های متاورس به سه مرحله تقسیم شد – مرحله اول فروش از طریق مناقصه، مرحله دوم فروش به دارندگان شیبا و لیش و مرحله سوم فروش عمومی. در دو فاز اول، توکن‌های LEASH و SHIBOSHI  برای اجرای پروژه فروش زمین های متاورس شیبا مورد استفاده قرار گرفتند، زیرا فقط دارندگان این توکن‌ها مجاز به خرید زمین بودند.

پس از پایان رویداد مناقصه و رویداد دارندگان، متاورس شیبا فروش عمومی این زمین ها را در ۲۳ آوریل آغاز کرد. با انجام این کار، به هر کسی که علاقه مند بود اجازه داده میشد تا زمین های باقی مانده را با توکن های LEASH خود بخرد.

بر اساس داده های NFTGo، از زمان راه اندازی آن، حدود ۱۹۸۱۳ قطعه تا کنون توسط ۵۷۰۰ کاربر خریداری شده است. پس از کاهش تدریجی از آوریل، ارزش این پروژه در زمان انتشار مقاله به ۵.۹۷ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، کل فروش انجام شده رقمی معادل ۹۷۳۸۶۴ دلار را ثبت کرده است.

برای توکن LEASH نیز همه چیز طبق برنامه پیش نرفته است. علیرغم اینکه LEASH توکن اصلی پروژه متاورس است، نتوانسته رشد چشم گیری را ثبت کند.

بهبود شرایط

با شروع مرحله فروش عمومی متاورس شیبا، قیمت LEASH به ۹۹۶ دلار رسید. با تشدید بی‌علاقگی سرمایه‌گذاران در زمستان ارزهای دیجیتال; این آلتکوین یک روند نزولی را آغاز کرد و در زمان انتشار به ۴۴۳.۴۹ دلار رسید.

در دوره ۱۰۰ روزه مورد بررسی، قیمت  شیبا تا ۵۵ درصد کاهش یافت.

جالب اینجاست که با رشد بقیه بازار در ماه گذشته، توکنLEASH  نیز ۳۱ درصد رشد کرد. در نتیجه قیمت آن از ۳۴۵ دلار به ۴۴۰ دلار افزایش یافت.

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی(RSI) LEASH از زمان شروع فروش عمومی زمین های متاورس شیبا یک روند نزولی را آغاز کرده است. شاخص RSI برای این ارز همچنان در منطقه کاهش فشار خرید (زیر ۵۰) و روی عدد ۴۱ قرار دارد.

از شیبا چخبر؟

در همان دوره، ارزش شیبا، توکن اصلی شبکه نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است. بر اساس داده های CoinMarketCap شیبا با قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۱۲۱۶ دلار، کاهش ۵۷ درصدی را در ۱۰۰ روز گذشته تجربه کرده است. ارزش بازار شیبا در آن دوره از ۱۳ میلیارد دلار به ۶ میلیارد دلار کاهش یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx