آخرین وضعیت متاورس شیبا

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

معرفی متاورس شیبا در 30 مارس، توسعه دهندگان رمزارز محبوب شیبا اینو (SHIB) از متاورس شیبا (SHIB Metaverse) رونمایی کردند. این متاورس شامل 100595 قطعه زمین مجازی بود که برای پیش فروش قرار داده شده بود. فروش زمین‌های متاورس به سه مرحله تقسیم شد – مرحله اول فروش از طریق مناقصه، مرحله دوم فروش به […]

متاورس شیبا

معرفی متاورس شیبا

در 30 مارس، توسعه دهندگان رمزارز محبوب شیبا اینو (SHIB) از متاورس شیبا (SHIB Metaverse) رونمایی کردند. این متاورس شامل 100595 قطعه زمین مجازی بود که برای پیش فروش قرار داده شده بود.

فروش زمین‌های متاورس به سه مرحله تقسیم شد – مرحله اول فروش از طریق مناقصه، مرحله دوم فروش به دارندگان شیبا و لیش و مرحله سوم فروش عمومی. در دو فاز اول، توکن‌های LEASH و SHIBOSHI  برای اجرای پروژه فروش زمین های متاورس شیبا مورد استفاده قرار گرفتند، زیرا فقط دارندگان این توکن‌ها مجاز به خرید زمین بودند.

پس از پایان رویداد مناقصه و رویداد دارندگان، متاورس شیبا فروش عمومی این زمین ها را در 23 آوریل آغاز کرد. با انجام این کار، به هر کسی که علاقه مند بود اجازه داده میشد تا زمین های باقی مانده را با توکن های LEASH خود بخرد.

بر اساس داده های NFTGo، از زمان راه اندازی آن، حدود 19813 قطعه تا کنون توسط 5700 کاربر خریداری شده است. پس از کاهش تدریجی از آوریل، ارزش این پروژه در زمان انتشار مقاله به 5.97 میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، کل فروش انجام شده رقمی معادل 973864 دلار را ثبت کرده است.

برای توکن LEASH نیز همه چیز طبق برنامه پیش نرفته است. علیرغم اینکه LEASH توکن اصلی پروژه متاورس است، نتوانسته رشد چشم گیری را ثبت کند.

بهبود شرایط

با شروع مرحله فروش عمومی متاورس شیبا، قیمت LEASH به 996 دلار رسید. با تشدید بی‌علاقگی سرمایه‌گذاران در زمستان ارزهای دیجیتال; این آلتکوین یک روند نزولی را آغاز کرد و در زمان انتشار به 443.49 دلار رسید.

در دوره 100 روزه مورد بررسی، قیمت  شیبا تا 55 درصد کاهش یافت.

جالب اینجاست که با رشد بقیه بازار در ماه گذشته، توکنLEASH  نیز 31 درصد رشد کرد. در نتیجه قیمت آن از 345 دلار به 440 دلار افزایش یافت.

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی(RSI) LEASH از زمان شروع فروش عمومی زمین های متاورس شیبا یک روند نزولی را آغاز کرده است. شاخص RSI برای این ارز همچنان در منطقه کاهش فشار خرید (زیر 50) و روی عدد 41 قرار دارد.

از شیبا چخبر؟

در همان دوره، ارزش شیبا، توکن اصلی شبکه نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است. بر اساس داده های CoinMarketCap شیبا با قیمت فعلی 0.00001216 دلار، کاهش 57 درصدی را در 100 روز گذشته تجربه کرده است. ارزش بازار شیبا در آن دوره از 13 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار کاهش یافت.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx