یونی سواپ از کیف پول ارزدیجیتال خود رونمایی می‌کند

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تیم توسعه دهنده صرافی یونی سواپ (UNI) در حال معرفی یک کیف پول کریپتو جدید است، اما به نظر می‌رسد که شرکت اپل هنوز راه اندازی آن برای iOS را تایید نکرده است. در یک تاپیک توییتری، یونی سواپ لبز می‌گوید که کیف پول موبایلی جدید خود را با ظرفیت محدود معرفی می‌کند زیرا اپل […]

یونی سواپ

تیم توسعه دهنده صرافی یونی سواپ (UNI) در حال معرفی یک کیف پول کریپتو جدید است، اما به نظر می‌رسد که شرکت اپل هنوز راه اندازی آن برای iOS را تایید نکرده است.

در یک تاپیک توییتری، یونی سواپ لبز می‌گوید که کیف پول موبایلی جدید خود را با ظرفیت محدود معرفی می‌کند زیرا اپل تاکنون اجازه انتشار آن را در iOS را نداده است. با این حال، این شرکت خاطرنشان می‌کند که آنها توسط این غول فناوری رد نشده‌اند، بلکه نادیده گرفته شده‌اند، به این معنی که انتشار این ولت ارزدیجیتال در حال حاضر “در بلاتکلیفی” است. یونی سواپ لبز نوشت:

«اپل به راه اندازی کیف پول ما چراغ سبز نداده است و ما نمی دانیم چرا. ما ماه‌ها پیش اپلیکیشن موبایل خود را ارسال کردیم و حتی با وجود اینکه 100% با مشخصات آن‌ها مطابقت داریم، هنوز در بلاتکلیفی گیر کرده‌ایم.»

به جای تایید اپل، یونی سواپ پیش نمایشی از کیف پول را برای 10،000 کاربر تنظیم می‌کند تا جامعه بتواند طعم پروژه جدید را بچشد. این شرکت در بحث توییتری ادامه داد:

«بنابراین، اگر باید منتظر اپل باشیم، فکر می‌کنیم که اگر با هم منتظر بمانیم، سرگرم‌کننده‌تر خواهد بود. به همین دلیل است که ما برنامه تستی خود را برای 10000 کاربر باز می کنیم (حداکثر تعدادی که به تایید اپل نیاز نداشت)، تا جامعه ما بتواند جادوی کیف پول موبایل یونی سواپ را تجربه کند.»

طبق گفته یونی سواپ، سرمایه گذاران می‌توانند از این کیف پول برای جابجایی یکپارچه بین پروتکل های لایه 1 مانند اتریوم (ETH) و پروژه های لایه 2 مانند آپتیمیزم (OP) و پالیگان (MATIC) بدون نیاز به پیکربندی هیچ شبکه ای استفاده کنند. تیم توسعه دهنده در اینباره گفت:

«کیف پول موبایل یونی سوا‌پ بهترین راه برای مدیریت پورتفولیوی شما در سراسر شبکه اتریوم، پالیگان، آربیتروم و آپتیمیزم است. با استفاده از WalletConnect، می‌توانید اتصالات به چندین برنامه وب را در شبکه های مختلف به طور همزمان مدیریت کنید. برای مثال، می‌توانید بدون تغییر شبکه به لیدو در شبکه اصلی، آوه در پالیگان و یونی سواپ در آربیترم متصل شوید.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx