خرید خودروهای لوکس با رمزارز شیبا

شیبا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 874 نفر

دارندگان رمزارز شیبا اکنون می توانند از دارایی های خود برای خرید هایپرکارهای کونیگزگ (Koenigsegg) از طریق پردازشگر پرداخت کریپتو بیت‌پی (BitPay) استفاده کنند. هایپرکارهای کونیگزگ، برندهای لوکس خودرو تولیدکننده سوئدی خودروهای اسپرت با کارایی بالا، کونیگزگ اتوموتیو AB، هستند.

ارزان‌ترین این خودروهای سوئدی ۱.۹ میلیون دلار قیمت دارد، در حالی که خودروهای گران‌تر ممکن است تا ۳ میلیون دلار قبل از سفارشی‌سازی قیمت داشته باشند. از آنجایی که خودروهای لوکس بسیار سفارشی هستند، تحویل یک تا دو سال پس از ثبت سفارش طول می کشد. بیت‌پی در توییت اخیر خود اعلام کرد که اکنون خرید هایپرکارهای لوکس کونیگزگ را با همکاری Exclusive Automotive Group (EAG)، یک نمایندگی خودروهای لوکس مستقر در اشبرن، تسهیل می کند.

این نمایندگی خودروهای لوکس قراردادی را با بیت‌پی امضا کرده است که این امکان را برای EAG فراهم می کند تا انواع ارزهای رمزنگاری شده از جمله شیبا اینو، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را که توسط بیت‌پی پشتیبانی می شوند، بپذیرد. این فروشگاه که استون مارتین، بنتلی، برند خودروهای برقی ممتاز Karma Automotive و دیگر خودروهای عجیب و غریب را نیز می فروشد، اکنون از طریق مشارکت بیت‌پی، ارزهای دیجیتال را برای این خودروهای لوکس می پذیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx