رشد قیمت بیت کوین به محدوده 17000

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

روز گذشته برای بیت کوین روز خوبی بنظر می رسید. این رمزارز توانست از خط روند مقاومتی خود خارج شده و یک کندل سبز کشیده را ثبت کند. سطح 16700 اولین مقاومت سر راه قیمت بود که با موفقیت شکسته شد. گاوها موفق شدند در گام اول قیمت را تا 17150 بالا ببرند، سپس حجم […]

بیت کوین

روز گذشته برای بیت کوین روز خوبی بنظر می رسید. این رمزارز توانست از خط روند مقاومتی خود خارج شده و یک کندل سبز کشیده را ثبت کند. سطح 16700 اولین مقاومت سر راه قیمت بود که با موفقیت شکسته شد. گاوها موفق شدند در گام اول قیمت را تا 17150 بالا ببرند، سپس حجم فروشی دیده شد و قیمت تا 16700 خود را اصلاح کرد که این امر باعث شد حجم خرید دیگری اضافه شود و بیت کوین را تا 17250 پیش ببرد.

آیا روند بیت کوین صعودی شده است؟

برای اینکه بگوییم روند کاملا صعودی شده هنوز زود است. قیمت بیت کوین در محدوده نسبتا حساسی بسر می‌برد. بیت در حال حاضر با سطح مهم 17300 (باکس قرمز) سر و کار دارد. برای رشد بیشتر این رمزارز باید بتواند این سطح را شکسته و آن را تصاحب کند، یعنی بتواند خود را بالای این سطح نگه دارد. در این صورت امکان رشدهای بیشتر وجود دارد. اما درصورتی که قیمت نتواند این سطح را پس گیرد احتمال ریزش های بیشتر وجود دارد. سطح حمایت فعلی باکس زرد رنگ و قیمت 16700 می باشد. محدوده بسیار حساس دیگر در سمت نزولی باکس سبز رنگ با قیمت 15500 می باشد. در صورتی که بیت کوین به زیر این قیمت برود احتمال دیدن قیمت های پایین تر در محدوده 13000 نیز وجود دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx