شیبا همچنان رمزارز مورد علاقه نهنگ ها باقی می‌ماند

شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 349 نفر

بررسی وضعیت شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو که از میم الهام گرفته شده است توانسته جایگاه خود را به عنوان بزرگترین دارنده آلتکوین در میان بزرگترین نهنگ های شبکه اتریوم در بحبوحه رکود بازار ارزهای دیجیتال حفظ کند.

طبق داده‌های سرویس نظارت بر نهنگ‌ها WhaleStats، بزرگترین نهنگ‌های اتریوم در چند ماه گذشته دارایی‌های شیبا اینو خود را واگذار نکرده‌اند و SHIB را به‌عنوان یکی از بزرگترین دارایی‌های خود، بعد از اتریوم نگه می‌دارند.

داده‌های این پلتفرم نشان می‌دهد که دارایی‌های نهنگ‌ها در بحبوحه فروش گسترده‌ بازار که باعث عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران به سمت دلار آمریکا شده، شاهد کاهش ارزش دلار خود بوده‌اند. از ابتدای سال تا به امروز، شاخص دلار آمریکا (DXY) تقریباً ۱۸.۳٪ افزایش یافته است، زیرا سایر ارزهای فیات از جمله یورو و بریتیش پوند شاهد کاهش شدید ارزش خود بوده اند.

داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ در شبکه اتریوم در حال حاضر به طور متوسط ​​۲۱.۴ میلیون دلار توکن بومی شبکه اتریوم و ۶.۵ میلیون دلار استیبل کوین USDC و ۵.۹ میلیون دلار USDT دارند. پشت استیبل کوین ها و توکن بومی شبکه، $SHIB است، با میانگین نگهداری ۱.۷۵ میلیون دلار در توکن الهام گرفته از میم.

 

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، حجم بازار شیبا از FTT پیشی گرفت تا در ماه مه به بزرگترین ذخیره‌کننده آلتکوین نهنگ‌های اتریوم تبدیل شود. داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که این رمز ارز ۶.۴۷ درصد از پرتفوی ۱۰۰ نهنگ بزرگ موجود در اتریوم را تشکیل می‌دهد که مجموع دارایی آنها به ۱۷۵.۶ میلیون دلار می‌رسد. در مقابل، بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم اکنون ۱۵.۹ میلیون دلار FTT دارند که معادل کمی بیش از ۰.۵ درصد از پرتفوی آنها است.

 

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز Santiment نشان داده است که اتریوم، شیبا اینو، ریپل، کاردانو،  و پالیگان نیز شاهد رشد آنلاین بحث‌ها در مورد آنها در هفته گذشته بوده‌اند، در حالی که بحث‌ها در مورد سایر دارایی‌های رمزنگاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

قابل ذکر است، سرعت سوزاندن توکن‌های رمزارز شیبا اینو ، در اوایل این ماه ۳۰۰۰ درصد افزایش یافته و تنها در ۲۴ ساعت به ۲۰۰ میلیون SHIB رسیده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx