اوپن سی ۲۰۰هزار دلار بعنوان جایزه به هکرها پرداخت کرد

اوپن سی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 596 نفر

مارکت اوپن سی به دو هکر با اخلاق که در ده روز گذشته آسیب‌پذیری‌های مهم جداگانه‌ای را در این بازار NFT کشف کرده‌اند، ۲۰۰۰۰۰ دلار پاداش پرداخت کرده است. به هر هکر به صورت جداگانه ۱۰۰۰۰۰ دلار پاداش داده شد.

اولین مبلغ به کوربن لئو، کارشناس امنیتی و مدیر بازاریابی شرکت امنیتی Zellic پرداخت شد که گفت ۱۰۰۰۰۰ دلار در روز دوشنبه به دلیل کشف یک آسیب پذیری حیاتی در اوپن سی از طریق پلتفرم باگ با جایزه HackerOne دریافت کرده است. لئو به The Block گفت، اگر این باگ پیدا نمی شد، می توانست به طور بالقوه توسط هکرهای مخرب برای سرقت دارایی ها مورد سوء استفاده قرار گیرد. او گفت:

این یک آسیب‌پذیری بود که سرویس‌ وب آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌داد. این به مهاجم اجازه می‌داد زیرساخت اوپن سی را به خطر بیاندازد.

یکی دیگر از هکرهای ناشناس کلاه سفید که توسط Nix شناخته می‌شود، به The Block گفت که اوپن سی همچنین برای گزارش یک آسیب‌پذیری مهم دیگر در ۱۹ سپتامبر به آنها ۱۰۰۰۰۰ دلار پاداش داده است، اگرچه Nix جزئیات بیشتری ارائه نکرد. نیکس گفت: «گزارش آسیب‌پذیری و هر جزئیات مربوط به آن محرمانه است. این باگ در پلتفرم HackerOne نیز پرچم گذاری شد.

سخنگوی اوپن سی تایید کرد که این جایزه‌ها واقعی هستند و افزودند که وصله‌های مربوط به آسیب‌پذیری‌ها صادر شده است. آنها گفتند که شرکت از دیدن برنامه جایزه با HackerOne که طبق برنامه کار می کند راضی است. سخنگو کمپانی گفت:

ما از مشاهده تعامل جامعه با این برنامه خرسندیم و حتی بیشتر از این هیجان‌زده هستیم که میانگین پاسخ‌دهی و زمان وصله ما از زمان راه‌اندازی برنامه در اکتبر ۲۰۲۱ بسیار سریع‌تر شده است.

اوپن سی بزرگترین بازار NFT در اتریوم از نظر حجم روزانه است. اما این پلتفرم قبلاً با مشکلات رابط کاربری و آسیب‌پذیری‌های امنیتی روبرو بوده که منجر به از دست رفتن دارایی‌های کاربران شده است. برای مقابله با این مسائل، اوپن سی وارد برنامه‌ای با HackerOne شد، یک پلتفرم هک اخلاقی با سرمایه‌گذاری جمعی که برای کمک به شرکت‌ها طراحی شده است تا آسیب‌پذیری‌های اساسی را قبل از سوء استفاده، کشف و رفع کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx