تحلیل قیمت ریپل | برسی رمزارز ریپل

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 465 نفر

قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته و به پایین ترین سطح ۶ روزه یعنی ۰.۴۲۲۶۷۰ دلار رسیده است. این افت در بحبوحه رکود عمومی قیمت ارزهای دیجیتال رخ می دهد، با این حال XRP بیشتر از بسیاری از کوین‌های اصلی امروزی آسیب دیده است، زیرا نبرد حقوقی ریپل لبز و SEC ادامه دارد. با این حال، علی‌رغم کاهش بیش از حد متوسط امروز، قیمت ریپل در بازه‌های زمانی طولانی‌تر سبز باقی می‌ماند و این آلت‌کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال اصلی ماه گذشته است. و حتی اگر پرونده ریپل با SEC همچنان ادامه داشته باشد، تحولات اخیر نشان می دهد که برنامه ای برای پایان آن تعیین شده است.

سقوط ۱۱ درصدی قیمت ریپل در ۲۴ ساعت

بالاترین قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته در حال حاضر ۰.۴۸۱۱۵۳ دلار است، به این معنی که قیمت فعلی آن ۰.۴۲۲۶۷۰ دلار نشان دهنده کاهش ۱۲ درصدی نسبت به این بالاترین قیمت در مدت اخیر است. همچنین، XRP در واقع ۲۲ درصد از بالاترین سطح هفت روزه خود یعنی ۰.۵۴۳۶۱۲ دلار کاهش یافته است.

قیمت ریپل

با این حال، شاخص های ریپل در وضعیت مثبت باقی می مانند. با وجود افت از حدود عدد ۷۵ دیروز، شاخص قدرت نسبی آن (به رنگ بنفش) تا نزدیک به عدد ۵۰ کاهش یافته است. میانگین متحرک ۳۰ روزه آن (قرمز) همچنان به سمت میانگین ۲۰۰ روزه (آبی) افزایش می یابد، که نشان می دهد XRP هنوز در میانه یک رالی میان مدت است. این شک با این واقعیت تقویت می شود که قیمت ریپل هنوز ۲٪ در یک هفته و همچنین ۳۰٪ در ۳۰ روز گذشته افزایش یافته است. این در تضاد بسیار مطلوبی با بیت کوین است که طی یک ماه ۵ درصد کاهش یافته است.

به نظر می رسد که افت امروز XRP تا حد زیادی به عنوان یک اصلاح ضروری برای افزایش بیش از حد در اوایل هفته بود؛ زمانی که این آلت کوین در بحبوحه امید به اینکه پرونده Ripple-SEC وارد فاز نهایی خود شده است، رشد زیادی کرد.

به طور خاص، هم ریپل و هم کمیسیون SEC از دادگاه برای قضاوت خلاصه در مورد پرونده درخواست کرده اند، چیزی که آن را به پایان می رساند. البته، عدم قضاوت سریع به این معنی است که حرکت چند روز گذشته XRP اکنون از بین رفته است. فروش کلی در بازار ارزهای رمزپایه که از دست دادن شتاب آن را افزایش داده است، به اتفاقات کمکی نکرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx