بایننس در حساب های BAB رکورد جدید ثبت کرد

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

بررسی بایننس

آیا بازار بایننس کوین در نهایت با توجه به تحولات قابل توجه در اکوسیستمش می تواند به روند صعودی میان مدت بازگردد؟ به‌روزرسانی‌های اخیر آن جنبه‌های امنیتی را برای تقویت دیوار و ایستادگی در برابر هک‌ها گنجانده است.

با این حال، ارزش تامل دارد. آیا شکافی در این دیوارهای ساخته شده وجود دارد؟

بایننس کوین در زمان نگارش این مقاله در منطقه صعودی قرار داشت، زیرا قیمت آلتکوین بالای ۲۹۲ دلار بود. بنابراین، این سوال – آیا با مشاهده ارتقاء توسعه دو چهره مهم، توکن مبادله می تواند بالاتر رود؟

کمتر از ۴۸ ساعت پیش، بایننس کوین  حساب Bound (BAB) را منتشر کرد، یک توکن روحی( غیر قابل انتقال) که به عنوان مدرک هویت برای کاربران بایننس که تأیید KYC را تکمیل می‌کنند، استفاده می‌شود. به دنبال آن، BNB بیش از ۶ درصد سود را در نمودارها ثبت کرد. در واقع، این آلتکوین حتی بیش از ۱ میلیارد حجم معاملات را در همان بازه زمانی ثبت کرد.

در ساعات اولیه ۱۰ سپتامبر، ۹۷,۴۶۴ حساب Binance Bound (BAB) راثبت کردند. در زمان انتشار، موجودی مذکور در BSCscan به ۱۱۶۵۲۴ رسیده بود.

منبع : BSCscan

منبع : BSCscan

با این حال، شایان ذکر است که چنین اظهاراتی کاملاً از شتاب پلت فرم جلوگیری نمی کند. پلتفرم بایننس همچنین zkBNB جدید و انقلابی را عرضه کرد که دارای سطح امنیتی دقیق لایه ۱ است که زنجیره هوشمند BNB مکانیسم های ساختمانی امن را با آن ارتقا می دهد.

به روز رسانی فوق، به پلتفرم در سرعت بخشیدن به زمان تراکنش و در عین حال کاهش هزینه ها کمک می کند. علاوه بر این، به BNB اجازه می دهد بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه را پردازش کند. بنابراین، عملکرد بسیار بهتری از قابلیت‌های فعلی بلاک چین دارد.

ایا این کمک میکند؟

توسعه‌دهندگان در کنار حجم معاملات بایننیس کوین به افزایش این هدف کمک می‌کنند. هر دوی این معیارها علاقه روزافزون به پلتفرم و توکن فوق‌الذکر را برجسته می‌کنند.

 

منبع : Santiment

منبع : Santiment

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx