پروتکل دیفای dAMM Finance، یک انتخاب جدید و منحصربه‌فرد

پروتکل دیفای dAMM Finance
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 367 نفر

طی چند ساعت پس از شروع به کار در این هفته، dAMM Finance بیش از ۱.۱ میلیون دلار نقدینگی را در پلتفرم وام‌دهی شفاف خود جذب کرده بود. انتظار می‌رود که با معرفی مشوق‌های استخراج نقدینگی نیز، این حجم به رشد قابل توجه خود ادامه دهد.
بازده واقعی پایدار بیش از ۱۰٪ در بیش از ۲۰ استخر توکن موجود در زمان راه اندازی، سر و صدای هیجان انگیزی را در جامعه دیفای ایجاد کرده است. قرار است در ماه های آینده صدها توکن دیگر در دسترس قرار گیرد. پلتفرم dAMM ، یک پلتفرم وام دهی و استقراض نسل جدید، با هدف حل برخی از بزرگترین مشکلاتی که وام دهندگان و وام گیرندگان نهادی امروز در دیفای با آن مواجه هستند، در مورد ناکارآمدی سرمایه و عدم شفافیت، و همچنین دسترسی بهتر به توکن‌ها، نه فقط به استیبل کوین‌ها، دارد.

وام‌های تحت وثیقه، دسترسی به بازده واقعی رقابتی، نرخ‌های بهره تعیین‌شده الگوریتمی و شفافیت در زنجیره همه ویژگی‌هایی هستند که dAMM را به پیشنهادی جدید و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند که بسیاری از جامعه دیفای را هیجان زده کرده است.

هدف dAMM در دیفای

بعد از dAMM Finance، آنها هدف خود را بر روی پلتفرم های وام دهی و استقراض نهادی موجود مانند آوه و کامپاند هدف قرار داده اند، جایی که وام دهندگان در حال حاضر باید نرخ های پایین تری را نسبت به اسناد خزانه ایالات متحده تجربه کنند. ماهیت بیش از حد وثیقه این پروتکل‌های وام دهی دیفای به این معنی است که موارد استفاده محدود است و رشد طرف عرضه اغلب از رشد سمت تقاضا پیشی می‌گیرد و نرخ‌های وام پیشنهادی را پایین می‌آورد.
dAMM این مشکل را تنها با اجازه دادن به مؤسسات مورد اعتماد و بازارسازان بی طرف برای مشارکت به عنوان وام گیرنده، و ارائه داده‌های کاملاً شفاف در زنجیره که نشان می‌دهد این وجوه استقراضی دقیقاً در کجا سرمایه‌گذاری می‌شوند، حل می‌کند. این امر امنیت بیشتری را برای وام دهندگان فراهم می کند و dAMM را قادر می سازد تا نرخ های بهره بسیار بالاتر و پایدارتری را ارائه دهد.

هدف dAMM این است که تمام وام‌های رمزنگاری را در یک پلتفرم متعلق به جامعه متحد کند که بتواند بازدهی رقابتی و نوآوری مستمر را برای همه فراهم کند و قرار است به شدت وام دهندگان دیفای را تشویق کند تا دارایی‌های خود را در هفته‌های آینده جابجا کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx