نشانه های امیدوار کننده چین لینک

چین لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

خبر های خوب از چین لینک

لینک، توکن اصلی شبکه چین لینک (Chainlink)، از ابتدای ماه جولای رشد چشمگیری داشته است. در واقع، طبق گفته Santiment، قیمت این آلتکوین از اول جولای تا کنون بیش از ۴۱ درصد افزایش یافته است.

از پایان ژوئن، درصد کل عرضه گردش چین لینک  در صرافی های شناخته شده کاهش یافته است. چنین کاهشی معمولاً شروعی برای رشد قیمت یک ارز دیجیتال است. علاوه بر این، آدرس‌های غیرفعال قبلی ChainLink از ابتدای ماه جولای نشانه‌هایی از فعالیت را نشان داده‌اند.

چه چیز دیگری در مورد عملکرد ChainLink در ماه گذشته می دانیم؟

در آغاز رشد بازار در جولای، ChainLink با قیمت ۶.۰۷ دلار معامله می شد. در زمان انتشار این مقاله، این ارز دیجیتال همچنان در حالت صع.دی قرار داشت و قیمت آن به ۸.۴۵ دلار رسید. با افزایش قیمت چین لینک، میزان معاملات ان نیز افزایش یافت. حجم معاملات ChainLink در زمان انتشار این مقاله ۴۲۳.۷۶ میلیون دلار بود که در ۳۸ روز گذشته ۵ درصد رشد کرده است. قابل ذکر است که حجم معاملات ChainLink در ۲۹جولای به ۱.۰۷ میلیارد رسیده بود.

در همان زمان، این ارزدیجیتال ۱۱ درصد افزایش قیمت را در ۲۴ ساعت ثبت کرد. همچنین حجم عاملات در مدت مشابه ۷۳.۴۹ درصد افزایش یافت.

در نمودار روزانه، حجم خرید قابل توجهی از چین لینک مشاهده می شود. در نتیجه، شاخص قدرت نسبی (RSI)، با مقدار ۶۷ در منطقه اشباع خرید قرار گرفته است. به طور مشابه، شاخص گردش پول (MFI) طی یک روند صعودی به عدد ۷۲ رسیده است.

با عبور قیمت از ۵۰EMA ، روند صعودی برای مدتی ادامه خواهد داشت.

داده های Santiment نشان می دهد که بسیاری از دارندگان چین لینک در ۳۰ روز گذشته سود کرده اند. شاخص MVRV 30 روزه این توکن ۲۱.۵۹ درصد افزایش یافته است. برخی از دارندگان بلندمدت نیز به دلیل رشد ۳.۷ درصدی شاخص MVRV 365 روزه به آینده این ارزدیجیتال خوش بین شده اند.

علیرغم فعالیت اخیر توکن‌های غیرفعال در ماه گذشته، آدرس‌های فعال روزانه چین لینک به طور پیوسته کاهش یافتند. بطوریکه آدرس‌های فعال روزانه در شبکه ChainLink از اول جولای ۸۶ درصد کاهش یافته است.

همچنین آدرس‌های جدید ایجاد شده در شبکه نیز در مدت مشابه ۶۵ درصد کاهش داشته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx