آشنایی با بزرگترین نهنگ های شیبا

نهنگ شیبا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 696 نفر

بزرگترین نهنگ های شیبا

نهنگ های شیبا در حال فعالیت هستند. از آنجایی که نهنگ های اتریوم علیرغم بازار نزولی طرفدار پروپا قرص شیبا هستند، برخی از آنها مقدار قابل توجهی از این میم کوین را جمع آوری کرده اند.

شیبا اینو که در بلاکچین اتریوم بسیار محبوب است، به نظر می رسد در راه تبدیل شدن به چیزی فراتر از یک میم کوین است. این نه تنها به دلیل حمایت بی‌پرده جامعه آن است، بلکه به دلیل تعداد فزاینده پروژه‌های مختلف و جدید در اکوسیستم آن است. به نظر می رسد نهنگ های اتریوم عاشق این توکن هستند، زیرا به طور مرتب در صدر لیست تراکنش های انجام شده در شبکه اتریوم  قرار دارد.

نهنگ های چقدر شیبا دارند؟

بزرگترین کیف پول توکن های شیبا Burn Wallet است که به عنوان کیف پول مرده نیز شناخته می شود. تمام توکن ها سوزانده شده به این کیف پول انتقال می یابد و در نتیجه از عرضه خارج می شوند. این کیف پول با دارا بودن ۴۸،۷۳۲،۶۰۷،۹۷۱،۷۵۰.۴۳ توکن به ارزش ۴.۸ میلیارد دلار، بزرگترین کیف پول شیبا شناخته می شود. این کیف پول دائما در حال رشد است.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم نیز با انتقال ۹۰ درصد توکن هایی که از ریوشی، خالق توکن شیبا، که ۵۰ درصد کل عرضه را به او اهدا کرده بود، به افزایش توکن های این کیف پول مرده کمک زیادی کرده است.

از فهرست آدرس های بزرگ، می‌توان موارد مشابهی را مشاهده کرد، به طوری که ۱۲ تا ۱۵ کیف پول هر کدام بیش از ۱ درصد از عرضه موجود شیبا را در اختیار دارند.

طبق فهرست کیف پول های ثروتمند Watcher Guru، ۱۴ کیف پول معادل بیش از ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار شیبا دارند. کیف پول اول دارای ۵۷۷,۰۰۰,۰۰۰ دلار یا ۴۸,۷۳۲,۶۰۷,۹۷۱,۷۵۰.۴۳ توکن شیبا است. این کیف پول تقریباً ۵ درصد از کل عرضه توکن های در گردش را به خود اختصاص می دهد.

آدرس های بزرگ دیگر

در میان دیگر نهنگ های اصلی شیبا، متوجه می‌شویم که; تعداد توکن‌های آدرس های مختلف به هم نزدیم هستندو هیچ نهنگی برتری خاصی ندارد. در واقع، اکثر نهنگ های شیبا بین ۲ تا ۳ درصد از توکن ها را در اختیار دارند; و در کل، هیچ یک از آنها بیش از ۱۰ درصد از عرضه در گردش را در اختیار ندارند. این برخلاف چیزی است که در برخی از پروژه‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال دیده می‌شود.

اگر توکن به ارزش‌های نزدیک به ۰.۰۱ دلار، ۰.۱ دلار یا حتی ۱ دلار (که بسیار بعید است) برسد; بخش بسیار زیادی از دارندگان شیبا میلیونر خواهند شد. با این حال، در حال حاضر، حتی با وجود

خریدهای مکرر توسط نهنگ های اصلی اتریوم یا افزایش توکن سوزی، قیمت شیبا در روزهای اخیر افزایشی نداشته است.

با این حال، ممکن است که تکثیر پروژه‌های مبتنی بر توکن همراه با یک چرخه صعودی تا حد زیادی به افزایش قیمت شیبا کمک کند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx