صرافی MEXC مدارک مربوط به اثبات ذخایر خود را ارائه کرد

صرافی MEXC
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

صرافی MEXC مدارک مربوط به اثبات ذخایر خود را ارائه خواهد داد

در ۲۲ فوریه، صرافی ارز دیجیتال MEXC Global مدارک مربوط به اثبات ذخایر (PoR) خود را پس از ۴۵ روز آزمایش منتشر کرد. در سندی که توسط کوین تلگراف مشاهده شد،MEXC  ادعا کرد که نسبت های ذخیره خود برای تتر (USDT)، USD Coin (USDC)، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب ۱۲۰.۷۰٪، ۲۴۰.۱۸٪، ۱۱۶.۵۰٪ و ۱۱۰.۵۳٪ است.

تا تاریخ انتشار این مدارک در ۱۰ فوریه، صرافی MEXC حدود ۲۳۲.۴ میلیون تتر، ۳۳.۰ میلیون USDC، ۱۸۶۹.۰ بیت کوین و ۱۲،۴۷۲.۰ اتریوم در دارایی های کاربر نگهداری شده در اختیار داشت. در همین حال، کل دارایی های نگهداری شده در کیف پول های MEXC برای چهار سکه به ترتیب ۲۸۰.۶ میلیون تتر، ۷۹.۴ میلیون USDC، ۲۱۷۷.۵ بیت کوین و ۱۳۷۸۵.۶ اتریوم بود. سخنگوی MEXC به کوین تلگراف گفت:

«MEXC به‌روزرسانی‌های ماهانه داده‌های دارایی کاربران را از طریق Merkle Tree ارائه می‌کند. این مدرک اثبات قوی است مبنی بر اینکه دارایی‌های کاربران ما برای بازخرید ۱:۱ در هر زمان در دسترس هستند. با نظارت بیشتر صنعت، ممکن است داده‌های اضافی را فاش کنیم.»

این سخنگو گفت که صرافی همچنین قصد دارد در کنار اقدامات موجود برای حفاظت از دارایی های کاربران، “صندوق حمایت از سرمایه گذاران MEXC” ایجاد کند. قبل از اعلام، صرافی MEXC لیستی از آدرس های کیف پول متعلق به صرافی را منتشر کرد. وقتی در مورد مقررات سوال شد، سخنگوی توضیح داد که MEXC مجوزهای کسب و کار خدمات پولی را در ایالات متحده، کانادا، سوئیس و استونی دریافت کرده است و “استانداردهای نظارتی واضح برای کل صنعت بسیار مهم است.”

در حالی که صرافی ها از روش اثبات ذخایر به عنوان معیاری برای سنجش سلامت مالی استقبال کرده اند، کارشناسان دیگر مخالف هستند. جک گریوز، استاد حقوق در دانشگاه سیراکیوز، به سرمایه گذاران هشدار داد که PoR ها اطلاعات کلیدی دیگر مانند بدهی ها و میزان اهرم ها در معاملات فیوچرز و مارجین را فاش نمی کنند. “شما می توانید حسابرسی کنید که یک صرافی ارز دیجیتال دارای چه تعداد دارایی در زنجیره است، اما چه مقدار از آن به عنوان وثیقه سپرده شده است؟ تشخیص این موضوع بسیار سخت تر است مگر اینکه به خدمات مالی، اردربوک ها و سوابق آنها دسترسی داشته باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx