خرید بیت کوین در گوگل به کمترین میزان خود رسید

خرید بیت کوین گوگل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

جستوجوی خرید بیت کوین در گوگل به کمترین میزان خود رسید

بیت کوین، در حالی که در تلاش برای حفظ ارزش خود بالای ۲۰۰۰۰ دلار است، از ابتدای سال میلادی روند نزولی داشته است و فروش قابل توجهی را به ثبت رسانده است. به دنبال اصلاح بازار، علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش یافته است. به طور خاص، علاقه جستجوی گوگل به کلمه کلیدی «خرید بیت کوین» به پایین ترین حد خود در دو سال اخیر رسید و طبق داده های گزارش شده، در هفته منتهی به ۱۰ سپتامبر، امتیاز محبوبیت ۶ را ثبت کرد.

نکته قابل توجه، آخرین علاقه کم به این کلمه کلیدی در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۰ ثبت شد، زمانی که این ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای یک رالی جدید بود که در بازار صعودی ثبت شده در سال گذشته به اوج خود رسید. در جاهای دیگر، تفکیک مناطق نشان می‌دهد که نیجریه با کلمه کلیدی که بیشترین امتیاز محبوبیت ۱۰۰ را ثبت می‌کند، پیشتاز است و پس از آن غنا با امتیاز ۳۳ قرار دارد. کامرون با امتیاز ۳۰ در رتبه سوم قرار دارد.

با وجود بازار نزولی کریپتو، صحنه بلاک چین آفریقا همچنان به رشد خود ادامه داده و بودجه قابل توجهی را جذب کرده است و سرمایه گذاران خطرپذیر (VC) هنوز روی آینده این بخش سرمایه گذاری می کنند.

کاهش علاقه کاربران

به طور کلی، علاقه عمومی به خرید بیت کوین کاهش یافته است. بیت کوین  نسبت به بیشترین قیمت خود در نوامبر ۲۰۲۱، حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است. این فروش منجر به ریزش بیت کوین تا حدود ۲۰۰۰۰ دلار شده است.

بنابراین، می‌توان اینطور تفسیر کرد که عدم تحرکات گسترده قیمت در بیت کوین به کاهش علاقه کاربران گوگل کمک کرده است. این اصلاح همچنین با کاهش شور و هیجان سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که بیشترین سهم سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند، همزمان شده است. علاقه به بیت کوین توسط عوامل مرتبط دیگری مانند سقوط پروژه های ارزهای دیجیتال مانند سقوط اکوسیستم لونا کم شده است. تأثیر این سقوط احتمالاً به دارایی هایی مانند بیت کوین سرایت کرده است و اعتماد سرمایه گذاران نسب به آن ها نیز کاهش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx