بازیکن معروف از بازی بسکتبال فانتزی مبتنی بر NFT رونمایی میکند

NFT
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 558 نفر

“سوراره” قرارداد جدیدی با اتحادیه ملی بسکتبال بازیکنان (NBPA) و اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) امضا کرده است. این شرکت فرانسوی به یک شریک رسمی ملی بسکتبال NFT تبدیل خواهد شد و حق تکثیر و حق امتیاز انحصاری لیگ NBA و نشان تیم را برای استفاده به آن اعطا خواهد کرد.

قرارداد همکاری چند ساله، محتوا و فرصت های جدیدی را برای طرفداران ورزش NBA ایجاد می کند. علاقه مندان می توانند از طریق یک تجربه بازی فانتزی نوآورانه به رقابت بپردازند که در آن طرفداران می توانند مجموعه های شخصی از چینی های دیجیتال مبتنی بر NFT ایجاد کنند. بنابراین، نشان دادن انتخاب های تیم ها و بازیکنان خود برای کسب امتیاز بر اساس عملکرد واقعی تیم ها و بازیکنان NBA.

آدام سیلور، کمیسر NBA، گفت: «همکاری ما با سوراره به طرفداران NBA راهی کاملاً جدید برای تعامل با تیم ها و بازیکنان ما می دهد. با پلتفرم فانتزی NFT در حال ظهور Sorare، ما شاهد فرصت‌های قابل توجهی برای گسترش جامعه طرفداران خود و رشد بسکتبال NBA در سراسر جهان هستیم.

رونمایی از بازی NFT

بر اساس بیانیه ای، سوراره قصد دارد از بازی NBA در حوالی افتتاحیه فصل عادی لیگ در ۱۸ اکتبر رونمایی کند. اما شرایط معامله در این اطلاعیه فاش نشده است.

تامیکا ترماگلیو، مدیر اجرایی NBPA، گفت: “Sorare یک تجربه بازی نوآورانه ایجاد کرده است که راه کاملا جدیدی را برای طرفداران در سراسر جهان ایجاد می کند تا با بازیکنان ما تعامل داشته باشند و در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.” ما از این همکاری و تأثیر سوراره بر رشد بازیکنان و بازی در سطح جهانی بسیار هیجان‌زده هستیم.»

تجربه گیم پلی جدید بر روی کاربران به سرعت در حال رشد است و دو میلیون نفر در ۱۸۵ کشور، “از جمله بازارهایی در سراسر اروپا و آسیا ، شاهد رشد سریع این بازی است، .”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx