چرا سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) بهترین گزینه است؟

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

چرا سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) بهترین گزینه است؟ مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل میکرواستراتژی (Microstrategy)، اعلام کرد که شرکتش قصد دارد بیت کوین (BTC) خود را به مدت 100 سال نگه دارد و این ارز دیجیتال را “بهترین تضمین جهان” توصیف کرد. در تاریخ 11 آگوست، شرکت میکرواستراتژی اعلام کرد که 21454 […]

بیت کوین (BTC)

چرا سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) بهترین گزینه است؟

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل میکرواستراتژی (Microstrategy)، اعلام کرد که شرکتش قصد دارد بیت کوین (BTC) خود را به مدت 100 سال نگه دارد و این ارز دیجیتال را “بهترین تضمین جهان” توصیف کرد.

در تاریخ 11 آگوست، شرکت میکرواستراتژی اعلام کرد که 21454 واحد بیت کوین به ارزش 250 میلیون دلار را خریداری کرده است. این سرمایه گذاری اکنون بیش از 278 میلیون دلار ارزش دارد که 11 درصد افزایش در طی دو ماه را نشان می دهد. این شرکت از آن زمان بیت کوین بیشتری را نیز خریداری کرده است.

دلیل سرمایه گذاری شرکت میکرو استراتژی در بیت کوین (BTC) در پاسخ به عدم ثبات اقتصاد جهانی بوده است. این شرکت تصمیم به بازسازی خزانه خود گرفت و به دنبال کشف دارایی مناسب برای تهیه یک ذخیره ارزش طولانی مدت بود.

پس از بررسی گزینه های متنوع با چشم اندازی 100 ساله، سیلور تصمیم گرفت که بیت کوین می تواند تنها و بهترین گزینه آنها باشد. وی به این نتیجه رسید که مالیات و هزینه ها تقریباً باعث نابودی سایر دارایی ها خواهد شد اما از طرف دیگر، بیت کوین در حال تکامل است و با گذشت زمان سخت تر، قدرتمندتر و سریعتر می شود.

جالب است بدانید که یکی از گزینه های دیگر سیلور اتریوم بود. با این حال سیلور معتقد است که اتریوم قابل مقایسه با بیت کوین نیست چون این ارز دیجیتال همچنان به دنبال بهبود عملکرد خود است و کارایی این ارز دیجیتال هنوز اثبات نشده است.

چرا BTC بهترین گزینه است؟

به عقیده سیلور، بیت کوین بهترین دارایی حال حاضر دنیا است. وی اعتقاد دارد که این ارز دیجیتال حتی از طلا نیز بهتر است. وی باور دارد که اگر کسی 100 میلیون دلار پول نقد داشته باشد، در 100 سال آینده 99٪ از آن را از دست خواهد داد و در صورت سرمایه گذاری در طلا نیز در بهترین حالت 85٪ سرمایه خود را از دست خواهد داد.

به اعتقاد سیلور موضوع دیگری که بیت کوین را از سایر دارایی ها متمایز می کند نقد شدن و انتقال آسان این ارز دیجیتال است. وی اعتقاد دارد که به راحتی می توان 100 میلیون دلار بیت کوین را حتی در یک روز تعطیل نقد کرد و با پرداخت کارمزدی 5 دلاری آن را به هر نقطه از دنیا انتقال داد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx