چرا پالیگان برای سرمایه‌گذاری عالی است؟

پالیگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

جیمز مولارنی، مجری کانال بسیار محبوب یوتیوب «InvestAnswers»، می‌گوید که متیک، توکن بومی پالیگان، یکی از بهترین انتخاب‌های آلتکوین او برای سرمایه‌گذاران است که باید حتما آن را زیر نظر داشته باشند.

پالیگان یک پلتفرم مقیاس‌پذیری غیرمتمرکز اتریوم است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مقیاس‌پذیر کاربرپسند را با کارمزد تراکنش‌های پایین بدون کاهش امنیت بسازند. لایت پیپر این پروژه، پالیگان را به عنوان پروتکل و چارچوبی برای ایجاد اتصال شبکه های بلاک چین سازگار با اتریوم توصیف می کند.

در ویدیوی اخیر یوتیوب، مولارنی به بینندگان گفت که متیک تعادل جذابی را بین صعود و ریسک احتمالی به سرمایه گذاران ارائه می دهد. در حالی که مجری برنامه این نکته را هشدار داد که ممکن است متیک از نوع دارایی های نباشد که بازدهی تصاعدی به ارمغان می آورند، او گفت که درعوض “کمترین مقدار ریزش” را ارائه می دهد.
این تحلیلگر ارزهای دیجیتال ادعا کرد که پالیگان در رتبه سوم بالاترین امتیاز در «نمره پلتفرم قرارداد هوشمند» او قرار گرفته است و درست پس از اتریوم و سولانا قرار دارد. او خاطرنشان کرد که MATIC از داشتن نرخ پذیرش «بسیار بالا»، علاوه بر ارائه کمترین ریسک در بین آلت‌کوین ها، سود می‌برد.

با وجود افت بیش از ۷۰ درصدی نسبت به قیمت ۲.۹۲ دلاری خود، میزبان برنامه گفت که متیک حمایت قابل توجهی با قیمت ۰.۶۰ دلار ایجاد کرده است. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال گفت که پالیگان با رسیدن به ۰.۶۵ دلار، یک “ورود بسیار خوب” برای سرمایه گذارانی که به دنبال ورود به آلت کوین هستند، ایجاد می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx