کاهش تمایلات سرمایه گذاران با سقوط کریپتو

سقوط بازار کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 397 نفر

بازار کریپتو اکنون در چالش دیگری قرار گرفته است. در روز گذشته، قیمت بیت کوین حدود ۲۰۰۰ دلار کاهش یافته است که باعث شده است بازار کریپتو مقدار قابل توجهی از ارزش خود را از دست بدهد. در حال حاضر، ارزش بازار کریپتو بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته است و اکنون به طور خطرناکی نزدیک است بار دیگر به زیر ۱ تریلیون دلار سقوط کند. انتظار می رود این بر احساسات بازار تأثیر بگذارد و ترس بیشتری را در بازار ایجاد کند.

بازار به ترس تبدیل می شود

بازار کریپتو با پیش بینی ادغام اتریوم شاهد بهبودی بود. اما با از بین رفتن هیجان، بازار شروع به اصلاح شدید قیمت کرده است. بیت کوین در آخرین چرخه بازیابی در اوج خود به ۲۵۰۰۰ دلار رسیده بود. با این حال، از آن زمان تاکنون اکثر این دستاوردها را از دست داده است.

با این کار، پس از شروع صعود بیت کوین، احساسات بازار کریپتو برای مدتی بهبود یافت. در بالاترین نقطه، شاخص ترس و طمع دارای امتیاز ۴۲ است که بالاترین امتیاز در چهار ماه گذشته است. این امر آن را به همان اندازه که بوده به طمع نزدیک می کند، اما بازار ایده های دیگری داشت.

قیمت بیت کوین به زیر ۲۲۰۰۰ دلار بازگشت و با آن، احساسات صعودی بازار کاهش یافت. پنج‌شنبه با امتیاز پایین ۳۰ بسته شد که آن را محکم در منطقه ترس قرار داد. این اصلاح در بازار کریپتو منعکس شده است و در زمان نگارش این مقاله از ۱.۱ تریلیون دلار به حدود ۱ تریلیون دلار کاهش یافته است.از آنجایی که ترس دوباره به بازار نفوذ کرده است، سرمایه‌گذاران در مورد سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو محتاط‌تر هستند. معامله گران فیوچرز در هفته گذشته خستگی خود را در بازار نشان داده بودند که باعث شد نرخ های تامین مالی بیت کوین( Funding rate) به زیر خنثی کاهش یابد. در حال حاضر، بقیه بازار از این روند پیروی می کنند.

 

بازیابی در بازار کریپتو؟

با توجه به اینکه بازار تازه شروع به حرکت کرده است، این احتمال وجود دارد که اصلاحات تمام نشده باشد. چنین اصلاحاتی زمانی انتظار می رود که بازار در مدت زمان کوتاهی رشد زیادی داشته باشد. این به قیمت‌ها کمک می‌کند تا با مقادیری که وضعیت فعلی بازار آنها را منعکس می‌کند، تنظیم شوند.

این بدان معنی است که قیمت بیت کوین ممکن است هنوز مقداری کاهش داشته باشد. در حال حاضر، حدس زده می‌شود که کف با قیمت ۱۷۶۰۰ دلار ایجاد شده است، بنابراین خرس‌ها می‌خواهند در این مرحله حمایت را آزمایش کنند. جنبش تاریخی همچنین از چنین جنبش هایی حمایت می کند، همانطور که در بازارهای نزولی قبلی انجام شد.

علاوه بر این، آخر هفته هم اکنون اینجاست و دوره ای است که به نقدینگی کم معروف است. این به این معنی است که احتمال دارد بیت کوین تا آخر هفته به روند پایین خود ادامه دهد. اگر قیمت بیت کوین به کمتر از ۲۱۰۰۰ دلار برسد، بازار کریپتو به زیر ۱ تریلیون دلار خواهد رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx