ایرلند از خدمات صرافی Gemini در کریپتو استفاده می کند

استفاده ایرلند از Gemini
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 704 نفر

Gemini اولین صرافی ارز دیجیتال مجاز به فعالیت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی در ایرلند شد

بانک مرکزی ایرلند مجوز قانونی را به صرافی ارزهای دیجیتال Gemini برای ارائه خدمات دارایی دیجیتال در بازار محلی اعطا کرد. علاوه بر این، این شرکت اولین شرکتی بود که به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در کشور ثبت شد.

محل معاملاتی که توسط دوقلوهای میلیاردر کامرون و تایلر وینکلووس اداره می شود، به گسترش حضور چند ملیتی خود ادامه می دهد. در یک توییت اخیر، فاش کرد که آخرین مقصدی که برای فعالیت به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی چراغ سبز دریافت کرده، ایرلند است.
ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم جمینی اولین شرکتی است که به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) توسط بانک مرکزی ایرلند ثبت شده است.

شایان ذکر است که ثبت VASP در ایرلند سال گذشته معرفی شد و شرکت ها را ملزم به رعایت قوانین ضد پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم می کرد.
گیلیان لینچ – رئیس جمینی در ایرلند و اروپا – گفت که با توجه به جاه‌طلبی‌های شرکت و الزامات داخلی سخت‌گیرانه، استقرار در کشور “گامی بزرگ” است.
ما معتقدیم که مقررات برای محافظت از سرمایه گذاران و ارائه یک تجربه ایمن با دارایی های دیجیتال حیاتی است. دوبلین مقر اروپایی Gemini است و ما در اینجا شاهد علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال هستیم. این ثبت‌نام به مشتریان کمک می‌کند تا به Gemini به عنوان یک ارائه‌دهنده امن و شفاف اعتماد کنند.

تحقیقات انجام شده توسط Gemini در اوایل سال جاری نشان داد که ایرلند کنجکاوترین کشور رمزنگاری در سراسر جهان است. تقریباً ۶۰٪ از ایرلندی ها دارایی های دیجیتال را جالب می دانند، در حالی که ۱۸٪ هولدر هستند.

علیرغم آخرین گسترش، بورس مجبور به مقابله با برخی از مسائل مهم ناشی از افت بازار و خروج سرمایه گذاران شد. یک ماه پیش، گفته شد که حدود ۱۰ درصد از کارکنان موجود اخراج خواهند شد، در حالی که پس از گزارش‌ها فاش شد که شرکت ۶۰ کارگر دیگر را اخراج کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx