دولت تأیید می کند که رگولاتور جدید کریپتو کره جنوبی “روزها از راه اندازی” فاصله دارد

به تعویق افتادن رگوله در کره جنوبی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 504 نفر

رگوله سازی کریپتو در کره جنوبی به تعویق افتاد

دولت کره جنوبی قرار است به وعده خود مبنی بر راه اندازی یک آژانس نظارتی جدید عمل کند که بخش رمزنگاری داخلی را در پی آنچه “حادثه لونا Terra (LUNAC)” می نامد، اداره می کند.

همانطور که در اواخر ماه مه گزارش شد، این نهاد به طور آزمایشی کمیته دارایی های دیجیتال نامیده شد و ایجاد آن به سرعت پیگیری شد.

این کمیته با کمیته خدمات مالی (FSC) و سرویس نظارت مالی (FSS)، تنظیم کننده های اصلی مالی کره جنوبی، ارتباط خواهد داشت. در حال حاضر، واحد اطلاعات مالی (FIU)، شعبه ای از FSC، صرافی های رمزنگاری را اداره می کند. مشخص نیست که کمیته جدید در نهایت این نقش را بر عهده خواهد گرفت یا خیر، اما اولین وظایف آن تقریباً به طور قطع مربوط به ایجاد سیاست خواهد بود.

Chosun Ilbo گزارش داد که کمیته در مسیر راه اندازی «قبل از پایان ماه» است و فاش کرد که بسیاری از اعضای موسس آن قبلاً منصوب شده بودند.

گزارش شده است که اینها شامل جو هیون چئول، وکیلی است که قبلاً روی سیاست ارزهای دیجیتال برای دفاتر رئیس جمهور یون سوک یول کار کرده است. بر اساس گزارش ها، کیم گپ رائه، محقق ارشد موسسه تحقیقات بازار سرمایه، و همچنین پارک سون یونگ، استاد اقتصاد در دانشگاه دونگوک سئول، در این کمیته حضور خواهند داشت.

اظهار نظرات یون

یون یک سری تعهدات مرتبط با کریپتو را هم در آستانه انتخابات خود در اوایل امسال و هم کمی پس از کسب قدرت انجام داد. و کمیته وظیفه خواهد داشت که این تعهدات را به قانون تبدیل کند. در مرکز این تعهدات، تعهد به ایجاد اولین قانون اختصاصی مرتبط با رمزنگاری کشور بود. یون همچنین متعهد شد که رشد در بخش کریپتو را ارتقا دهد – در حالی که از سطوح شدیدتر محافظت از سرمایه گذاران اطمینان حاصل کند.

با این حال، علیرغم ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه کمیته جدید مستقل از FSC و FSS عمل خواهد کرد، به نظر می رسد که حداقل در ابتدا چنین نخواهد بود.

FSC بر تشکیل کمیته دارایی‌های دیجیتال نظارت خواهد کرد و کمیته دارایی‌های دیجیتال به FSC گزارش می‌دهد – دقیقاً همانطور که FIU در حال حاضر انجام می‌دهد.

اما در درازمدت، سئول رگولاتور جدید را به خودی خود می‌بیند.

به نقل از یک منبع دولتی ناشناس نزدیک به این موضوع، “با رشد بازار دارایی های رمزنگاری شده”، این احتمال وجود دارد که این نهاد از نظارت FSC خارج شود و به نهادی تبدیل شود که مستقیماً به دفاتر رئیس جمهور گزارش می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx