۳ رمزارز بی تفاوت به زمستان کریپتو

اتریوم ، 3 رمزارز بی تفاوت به زمستان کریپتو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 595 نفر

چندین آلتکوین نه تنها در سه ماه گذشته عملکرد بهتری از بیت کوین و اتریوم داشته اند، بلکه دستاوردهای چشمگیری نیز داشته اند. بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی تابستان بدی را با خبرهای منفی پشت سر گذاشت. از سقوط ترا (Luna) – که اکنون ترا کلاسیک (LUNC) نامیده می شود – تا بحران نقدینگی شبکه سلسیوس. اما برخی از توکن ها روند نزولی را کاهش داده اند و در واقع شاهد افزایش ارزش در تابستان بوده اند. به طور خاص، در ۹۰ روز گذشته شاهد عملکرد بهتر آلت کوین‌ها از کوین های برتر مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بوده‌ایم. در اینجا به سه مورد از آنها اشاره می کنیم:

چیلیز (CHZ)

بازده چیلیز (CHZ) در ۹۰ روز گذشته به بالای ۸۰ درصد رسیده است که بالاترین میزان در بین ارزهای دیجیتال پرفروش است. علاوه بر این، CHZ در مقایسه با BTC و ETH که به ترتیب ۵۷٪ و ۶۰٪ از دست داده اند، تنها ۲۶٪ از سال گذشته کاهش یافته است.

چیلیز اتریوم

در نمودار روزانه، قیمت چیلیز در ۲۹ آگوست به ۰.۲۰ دلار رسید و به دنبال بستن ماه با سود بود. اما از منظر تکنیکال، توکن چیلیز بر اساس تحلیل نشان داده شده در زیر، به اصلاح بالقوه ۵۵ درصدی به ۰.۰۹ دلار در ماه سپتامبر خیره می شود.

چیلیز اتریوم

در ابتدا، افزایش قیمت CHZ در بحبوحه بازگشتی که در بازار کریپتو شاهد بودیم آغاز شد. اما این حرکت صعودی بر روی انبوهی از به‌روزرسانی‌های خوش‌بینانه، از جمله مشارکت با صرافی کریپتو هوبی و خرید تقریباً ۲۵ درصدی استودیوی بارسا بارسلونا، شتاب گرفت. Chiliz همچنین در تلاش برای حذف اتریوم و راه‌اندازی زنجیره CHZ 2.0 از هیاهوی به‌روزرسانی‌های پشت سر هم شبکه‌اش سود برد.

چیلیز اتریوم

لیدو دائو (LDO)

لیدو دائو (LDO) در ۹۰ روز گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است. این رشد عمدتاً به دلیل سرخوشی پیرامون “ادغام” شبکه اتریوم بود. لیدو دائو به کاربرانی که بودجه کافی ندارند کمک می کند تا در زنجیره اثبات سهام آتی اتریوم سهامدار شوند. این کار با جمع‌آوری وجوه اتر کاربران در مجموعه‌ای از ۳۲ اتریوم – طبق نیاز شبکه اتریوم – و واریز آنها به قرارداد هوشمند رسمی Merge انجام می‌شود.

لیدو دائو اتریوم

چشم انداز لیدو دائو برای جذب کاربران بیشتر در روزهای منتهی به ادغام و پس از آن، باعث خرید در بازار شده است. اما مانند چیلیز، قیمت LDO در ماه سپتامبر به میزان ۲۰ درصد کاهش می یابد و به ۱.۳۱ دلار می رسد. همانطور که در ستآپ زیر نشان داده شده است.

لیدو دائو اتریوم

هدف ۱.۳۱ دلاری، با توجه به عملکرد تاریخی آن، به عنوان حمایت در ناحیه ادغام که با رنگ قرمز مشخص شده است، عمل می کند.

کوانت نتورک(QNT)

کوانت نتورک (QNT) در ۹۰ روز گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد کرد که در ابتدا به دلیل روند صعودی گسترده تر بازار کریپتو بود. اما با توجه به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه پروتکل بلاک چین همکار آنها در سراسر دولت به کار گرفته می شود، شتاب بیشتری گرفت.

اما از منظر فنی، QNT به دلیل شکل گیری یک الگوی سر و شانه در نمودار روزانه با هدف ۵۷ دلار تا سپتامبر، همانطور که در زیر نشان داده شده است، با خطر کاهش ۴۰ درصدی قیمت نسبت به سطح قیمت فعلی خود مواجه است.

کوانت نتورک اتریوم

سایر برندگان

اتریوم کلاسیک (ETC) نیز در ۹۰ روز گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است، به این امید که پس از ارتقای ادغام، پناهگاهی امن برای استخراج کنندگان اتریوم باشد. در حالی که پالیگان (MATIC) در مدت مشابه ۲۷ درصد افزایش یافته است و پس از آن یونی سوآپ (UNI) که ۱۳ درصد رشد داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx