سنتیمنت می‌گوید یک شاخص به بازار صعودی اشاره می‌کند

سنتیمنت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

شرکت پیشرو در تحلیل ارزهای دیجیتال، سنتیمنت، می‌گوید یکی از معیارهایی که آنها ردیابی می‌کنند نشان‌دهنده یک چرخش صعودی در بازار بر اساس عملکرد تاریخی آن است.

طبق گفته سنتیمنت، ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) در حال رسیدن به اوج است که با شیوع اصطلاحات کریپتویی منفی مانند “فروش” در چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی تعیین می شود. سنتیمنت با استفاده از روش تسلط اجتماعی خود می گوید که منفی بودن در بازار ارزهای دیجیتال در حال رسیدن به سطحی است که معمولاً نشان دهنده پایین بودن (کف) آن است. به گفته این شرکت تحلیلی، این بار منفی تا حد زیادی ناشی از انفجار FTX و دستگیری موسس آن سم بنکمن-فرید و همچنین افزایش سوالات در مورد ثبات مالی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز با سیاست جنگ طلبانه خود به ریزش بازارها ادامه می دهد. سنتیمنت گفت:

«در حال حاضر عذاب و غم زیادی در کریپتو وجود دارد. FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) در مورد بایننس، جنگ‌طلبی جروم پاول و موضوعات مربوط به بنکمن-فرید، دلایل زیادی برای چرخش بازار در اخر هفته وجود دارد. زیرا از نظر تاریخی، این عدم اطمینان یک سیگنال برای فرارسیدن کف بازار است.»

سنتیمنت همچنین به سه آلتکوینی نگاه می کند که با فعالیت از سوی کیف پول هایی که زمانی غیرفعال بودند، احساسات صعودی را نشان می دهند.

«چندین آلتکوین شاهد افزایش‌های زیادی در فعالیت‌های مربوط به آدرس‌های خود هستند و کیف پول‌های غیرفعال برای جابجایی وجوه خود در حال حاضر بیدار می‌شوند. دیگران در گل و لای گیر کرده اند و احتمال عقب افتادن آنها بیشتر است.”

سنتیمنت می‌گوید که پروتکل یلد فارمینگ خودکار Yearn.Finance (YFI) «به دنبال یک دوره کوتاه افسردگی» فعالیت شبکه‌ای چشمگیر از خود نشان می‌دهد.

تحلیل ارز دیجیتال سنتیمنت

در زمان نگارش این مقاله، YFI با قیمت ۵۶۲۶ دلار معامله می‌شود.

به گفته سنتیمنت، پروژه مالی غیرمتمرکز رن (REN) “به دلیل وضعیت مالی پیچیده آن چندان قوی نیست.”

تحلیل سنتیمنت

در زمان نگارش این مقاله، رن با قیمت ۰.۰۷۴ دلار در حال تغییر است.

در نهایت، سنتیمنت می‌گوید صرافی غیرمتمرکز رمزارز یونی سواپ (UNI) که روی آن توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز معامله می‌شوند، از نظر فعالیت شبکه رشد زیادی را نشان می‌دهد.

“UNI قبل از اینکه بازار NFT را راه اندازی کند، رشد قوی را تجربه کرد. اما با این حال، هنوز ما می‌توانیم شاهد رشد قوی آن باشیم، حتی در مقایسه با پمپ‌های مرتبط با NFTها.

سنتیمنت چیست

در زمان نگارش این مقاله، UNI با قیمت ۵.۳۵ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx