لایت کوین به رکورد 1 میلیون تراکنش روزانه رسید

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پردازش یک میلیون تراکنش روزانه در شبکه لایت کوین در 19 دسامبر، بنیاد لایت کوین اعلام کرد که بیش از یک میلیون تراکنش را در 10 روز گذشته پردازش کرده است. این بدان معناست که بلاک چین در مجموع 138 میلیون تراکنش را پردازش کرده است که یک نقطه عطف مهم برای این ارز دیجیتال […]

لایت کوین

پردازش یک میلیون تراکنش روزانه در شبکه لایت کوین

در 19 دسامبر، بنیاد لایت کوین اعلام کرد که بیش از یک میلیون تراکنش را در 10 روز گذشته پردازش کرده است. این بدان معناست که بلاک چین در مجموع 138 میلیون تراکنش را پردازش کرده است که یک نقطه عطف مهم برای این ارز دیجیتال بود.

شبکه لایت کوین به تازگی 138 میلیون تراکنش خود را پردازش کرده است. پردازش یک میلیون تراکنش کمتر از 10 روز طول می کشد.

بنیاد لایت کوین 19 دسامبر 2022

لایت کوین (LTC) یکی از ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد در ماه نوامبر بوده است. عملکرد آن توجه بیشتری را به خود جلب کرده و درست در زمانی که اکثر ارزهای دیجیتال برتر همچنان به سقوط خود ادامه می دادند، کاهش قیمت زیادی نداشته است.

یکی از دلایل اصلی افزایش آن این بود که تعداد زیادی از سرمایه گذاران علیرغم کاهش قیمت این ارز دیجیتال در این ماه به معامله خود ادامه دادند. همچنین می توان به آن در زمینه پذیرش و دیده شدن توسط جامعه نگاه کرد.

نوسانات بیشتر لایت کوین، این ارز دیجیتال را برای معامله گرانی که به دنبال سود در بازه های زمانی کوتاه تر هستند، ایده آل کرده است. همچنین به این معنی بود که لایت‌کوین می‌تواند پس از کاهش موقتی در این ماه یک کف قیمتی تشکیل دهد و برای صعود بیشتر آماده شود. قیمت 65 دلاری لایت کوین نشان از کاهش 23 درصدی این ارز دیجیتال نسبت به ماه قبل می‌دهد.

نمودار یک روزه قیمت لایت کوین
نمودار قیمت روزانه لایت‌کوین

با تضعیف حرکت نزولی، اندیکاتور RSI لایت کوین در حال حاضر نشانه هایی از چرخش احتمالی را نشان می دهد. این در عمل قیمت مشهود بود و تا حدودی صعودی شده است. این نشان دهنده افزایش حجم در دو روز گذشته تا زمان چاپ و همچنین افزایش شدید سرعت در سه روز گذشته تا همان دوره است.

نمودار سرعت لایت کوین

همچنین شبکه لایت کوین با افزایش آدرس‌های فعال طی 24 ساعت گذشته همراه بوده است. این نشان می دهد که ممکن است تقاضای ورودی وجود داشته باشد زیرا فروشندگان رمق لازم برایفعالیت در بازار را ندارند. علیرغم این مشاهدات که ممکن است به نفع خریداران باشد، احساسات نسبت به لایت کوین چنگی به دل نمی‌زند. احساسات منفی می‌تواند نشانه ای از عدم آمادگی بازار برای یک صعود قوی باشد. به عبارت دیگر، سرمایه‌گذارانی که انتظار افزایش شدید بهبود در کوتاه‌مدت را دارند، ممکن است ناامید شوند.

آدرس‌های فعال شبکه لایت کوین
آدرس‌های فعال شبکه لایت‌کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx