پیش‌بینی قیمت کاردانو برای کریسمس ۲۰۲۳

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 362 نفر

کاردانو (ADA)، به استقبال کریسمس می‌رود و با وجود نوسانات اخیر قیمت ها همچنان در فهرست ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار دارد. شبکه کار‌دانو هنوز به شدت در حال گسترش است، حتی اگر تحت تأثیر عواقب فاجعه FTX قرار گرفته باشد.

الگوریتم پیش‌بینی قیمت PyTorch که از یک چارچوب ماشین یادگیری (machine learning) منبع باز استفاده می‌کند، پیش‌بینی می‌کند که ارزش نهمین دارایی ارزشمند بر اساس ارزش بازار تا ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۴۵.۸ درصد افزایش خواهد یافت. در زمان انتشار مقاله، قیمت ADA حدود ۰.۲۹۹ دلار بود. این الگوریتم یادگیری عمیق پیش بینی می کند که روز کریسمس، کاردانو با ۰.۴۳ دلار معامله می شود.

تحلیل کاردانو

توسعه شبکه کاردانو

کاردانو در یک سال گذشته بیش از ۲۰۰۰۰ آدرس جدید را به طور میانگین در هر ماه اضافه کرده است. علاوه بر این، رشد آدرس والت‌های کاردانو در بحبوحه سقوط FTX به شتاب خود ادامه داد و ۳۰۰۰۰ کیف پول در یک هفته اضافه کرد. علاوه بر این، تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کار‌دانو نیز برای اولین بار از ۴۰۰۰ گذشت و بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرد.

در نهایت، شبکه کاردانو همچنان به شکست دادن سایر پلتفرم های رمزنگاری در فعالیت های توسعه ماهانه ادامه می دهد. به عنوان مثال، در ماه نوامبر، بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده توسط پلت فرم هوشمند سنتیمنت، کاردانو بالاترین فعالیت توسعه را به ثبت رساند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx