آیا استیبل کوین USDC دچار مشکلات BUSD خواهد شد؟

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

اخیرا استیبل کوین ها در تیررس آخرین FUD نظارتی قرار گرفتند. BUSD بیشترین تأثیرپذیری را در این زمینه داشته است اما سایر استیبل کوین‌ها توانسته‌اند تحت تأثیر قرار نگیرند. USDC قربانی بعدی به نظر می‌رسید و ممکن است این خطر همچنان رفع نشده باشد. فشار قانونی اخیر بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری را مجبور به ارزیابی مجدد استراتژی‌های خود در ایالات متحده کرد؛ از جمله بایننس که شایعه شده است روابط خود را با شرکت‌های مستقر در ایالات متحده از جمله سیرکل، شرکت صادرکننده USDC، قطع می‌کند.

در حالی که شایعات از بین رفته اند، به راحتی می توان تصور کرد که چنین نتیجه ای چگونه USDC را از دسترسی به حجم قوی از بازار ایالات متحده باز می دارد. اما آیا واقعاً خطر از بین رفته است؟ از نقطه نظر نظارتی، سیرکل، شرکت پشتیبان USDC در ایالات متحده تنظیم و حسابرسی می شود. این بدان معنی است که خطر کمتری وجود دارد که USDC به دلیل فشار نظارتی به حاشیه رانده شود.

ارزیابی حجم USDC

شاید جالب باشد ببینیم که شرایط فعلی بازار تا کنون چگونه بر تقاضا و حجم USDC تأثیر گذاشته است. ما شاهد افزایش اولیه حجم USDC در زنجیره هوشمند بایننس، از حدود ۱۲ فوریه قبل از رسیدن به اوج در ۱۶ فوریه بودیم.

استیبل کوین usdc

یکی از دلایل بالقوه این امر، افزایش تقاضا برای کل بازار کریپتو است، زیرا با افزایش حجم معاملات، تقاضا برای استیبل کوین ها نیز افزایش می یابد. با این حال، حجم USDC در زنجیره هوشمند بایننس در روزهای جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ فوریه) به میزان قابل توجهی کاهش یافت. دلیل اصلی این امر احتمالاً FUD بایننس است که قبل از اثرگذاری به USDC در اکثر موارد بر BUSD تأثیر گذاشته است.

شباهت هایی با حجم USDC در شبکه اتریوم مشاهده می شود که حجم آن در ۱۶ فوریه قبل از ریزش در دو روز گذشته به اوج خود رسید. این موضوع تایید می کند که هیچ سناریوی جداگانه‌ای وجود ندارد که معامله گران، USDC را به نفع سایر استیبل کوین ها علیرغم وجود FUD کنار بگذارند.

خرید استیبل کوین

نتیجه بالا نشان می دهد که FUD بایننس تأثیری بر حجم USDC یا تقاضا نداشته است. در عوض، این حجم ها عمدتاً ناشی از شرایط حاکم بر بازار بود. علاوه بر این، ارزش بازار USDC در چند روز گذشته شاهد چرخش بوده است.

استیبل کوین چیست

همانطور که گفته شد، USDC قبل از چرخش اخیر در ۱۳ فوریه در یک مسیر کلی نزولی قرار داشت. این موضوع به‌رغم افزایش نگرانی‌ها، به خوبی بر سلامت آن منعکس می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx