بایننس درحال توافق با قانون‌گذاران ایالات متحده است

بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

مدیر ارشد استراتژی (CSO) در بایننس تأیید کرد که این شرکت سال‌ها پس از راه‌اندازی در سال ۲۰۱۷، مشکلاتی در بحث انطباق با قوانین داشته است. این شرکت اکنون در حال مذاکره با قانون‌گذاران ایالات متحده برای یک توافق احتمالی است. رگولاتورهای ایالات متحده اخیراً اقدامات خود را در مورد صنعت ارزهای دیجیتال تشدید کرده اند. آنها در حالی که بیشتر شرکت ها را مورد بررسی قرار می دهند، به بزرگترین صرافی رمزارز جهان بایننس نگاهی کرده‌اند.

با‌یننس به نقص در رعایت مقررات اعتراف کرد

پاتریک هیلمن، CSO بایننس، در طی مصاحبه ای با وال استریت ژورنال، نقص‌های این صرافی در انطباق با مقررات را برجسته کرد. وی تصریح کرد:

«این نقص‌ها عمدتاً در زمان اجرای اقدامات امنیتی صرافی رخ داده است و شامل قوانین مربوط به پروتکل «مشتری خود را بشناسید» (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) بودند.»

هیلمن تأیید کرد که بایننس قبلاً نقص های موجود در پروتکل‌ها و امنیت نیروی کار خود را مدیریت کرده است. او خاطرنشان کرد که چنین مسائلی دو سال پس از راه اندازی این پلت فرم برجسته بودند اما بایننس برای دستیابی به برنامه های رشد جهانی خود، عملکردهای خود را بهبود بخشیده است. هیلمن توضیح داد که برخی از کاستی‌ها به دلیل کمبود پرسنل برای نظارت بر رعایت و امنیت سایبری و در عین حال حفظ فعالیت های توسعه آنها است. با این حال CSO صرافی گزارش داد که آنها تمام تنظیمات لازم را با افزایش تعداد کارکنان در تیم انطباق خود تکمیل کردند.

این صرافی ارز دیجیتال با استخدام بیش از ۷۵۰ کارمند اضافی در دو سال گذشته، نیروی کار خود را افزایش داده است. همچنین، هیلمن اشاره کرد که بایننس نوح پرلمن را به عنوان مدیر ارشد جدید خود به کار گرفته است. پرلمن قبلاً با جمینی و به عنوان مدیر عملیاتی کار می‌کرد.

بایننس برای توافق با قانون‌گذاران گفتگو می کند

برخی از رگولاتورهای آمریکایی به دلیل نقص قوانین، این صرافی کریپتو را بررسی کرده اند. این رگولاتورها عبارتند از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، وزارت دادگستری (DOJ)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و خدمات درآمد داخلی (IRS). این سازمان‌ها ساختار تجاری و ذخایر مالی صرافی را در چند سال گذشته بررسی می کنند.

هیلمن فاش کرد که صرافی در حال حاضر در حال مذاکره با تنظیم کننده‌ها برای توافق و تسویه احتمالی است. او خاطرنشان کرد که دستیابی به یک نقطه نظر مشترک، این ناظران را از بررسی عملیات‌های بایننس در داخل ایالات متحده باز خواهد داشت. CSO اشاره کرد که جزئیات بحث بین بایننس و رگولاتورها را خصوصی نگه می دارد. با این حال، رگولاتورها تصمیم خواهند گرفت که قصد انجام چه کاری را دارند. آنها می توانند صرافی را به پرداخت جریمه‌های هنگفت نیز محکوم کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx