فروش ریپل (XRP) توسط جد مک کالب چه زمانی به پایان خواهد رسید؟

فروش ریپل توسط جد مک کالب چه زمانی به پایان خواهد رسید؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 710 نفر

فروش ریپل (XRP) توسط جد مک کالب چه زمانی به پایان خواهد رسید؟

به نظر میرسد که سرانجام بعد از ۸ سال ماراتون فروش ریپل (XRP) توسط جد مک کالب، یکی از بنیانگذاران ریپل لبز، به زودی به پایان خواهد رسید.

وبسایت ردیابی دارایی های XRP جد مک کالب نشان می دهد که او به طور میانگین ۴.۰۶ میلیون واحد از این آلت کوین را فروخته است. اما وی از روز یکشنبه،‌ ۲۶ ژوئن، میانگین فروش دارایی های خود را به ۷.۳۴ میلیون به ارزش ۲.۳۹ میلیون دلار افزایش داده است.

پایان فشار فروش

طبق داده ها، وی در حال حاضر فقط ۸۱.۵۳ میلیون XRP در کیف خود دارد. بنابراین با نرخ فروش فعلی، انتظار می رود که در دو الی سه هفته آینده دارایی های او به اتمام برسد که قطعا می تواند یک خبر خوب برای کامیونیتی این رمزارز باشد.

لازم به ذکر است که جد مک کالب یکی از مدیران شرکت ریپل بود. اما وی در سال ۲۰۱۴ با همکاران خود با مشکل مواجه شد و این شرکت را ترک کرد.

وی با ترک این شرکت دارایی های خود که برابر با ۹٪ از عرضه XRP بودند را با خود برد. در آن سال وی شرکت پرداختی استلار که یکی از رقبای ریپل محسوب می شود را تاسیس کرد.

از آنجایی که احتمال میرفت جد مک کالب با فروش ناگهانی دارایی های خود بازار XRP را نابود کند، در توافقی مقرر شد که وی به صورت محدود بخشی از دارایی های خود را به صورت هفتگی به فروش برساند.

برای سال اول این توافق حکم می کرد که او نمی تواند بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار XRP در هفته بفروشد. محدودیت این طرح به مرور زمان کاهش یافت و برای سه سال بعدی این رقم به ۲۰,۰۰۰ دلار افزایش یافت.

برای سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ این محدودیت به تعداد توکن ها تغییر کرد. وی در آن دو سال فقط می توانست ۱ میلیارد واحد ریپل بفروشد. اما از سال ۲۰۲۰ به بعد این رقم به ۲ میلیارد در سال افزایش یافت.

گفتنی است که داده ها نشان می دهند که در سال ۲۰۲۲ وی ۶۲۷.۶ میلیون واحد XRP فروخته است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx