کاهش چشمگیر میلیونرهای بیت کوین

کاهش چشمگیر میلیونرهای بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 507 نفر

کاهش چشمگیر میلیونرهای بیت کوین

سرویس BitInfoCharts با ارائه داده های جالبی در خصوص هولدرهای بیت کوین اعلام کرده که در بحبوحه سقوط سنگین بازار تعداد میلیونرهای بیت کوین به میزان شدیدی کاهش یافته است.

با سقوط سنگین بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲، بالغ بر ۸۰,۰۰۰ سرمایه گذار بیت کوین که پیشتر به عنوان میلیونر شناخته می شدند، این عنوان را دیگر به یدک نمی کشند.

بر اساس این داده‌ ها، در ۱۲ نوامبر تنها چند روز پس از اینکه بیت‌ کوین به اوج قیمتی خود یعنی حدود ۶۹,۰۰۰ دلار صعود کرد، ارزش دارایی های ۱۰۸,۸۸۶ آدرس بالغ بر یک میلیون دلار بود.

کاهش ۷۵ درصدی میلیونرها

اما در حال حاضر با نزول بیت کوین به زیر بازه ۲۰,۰۰۰ دلار، فقط دارایی های ۲۶,۲۸۴ آدرس ارزشی بیش از یک میلیون دلار دارد. این موضوع نشان می دهد که تعداد میلیونرهای بیت کوین در طول ۹ ماه گذشته بالغ بر ۷۵٪‌ کاهش یافته است.

کاهش چشمگیر قیمت بیت کوین بر تعداد نهنگ ها نیز تأثیر گذاشته است. لازم به ذکر است که نهنگ به آدرسی گفته می شود که ارزش بیت کوین های او بیش از ۱۰ میلیون دلار است.

در حالی که در نوامبر سال گذشته، ۱۰,۵۸۷ آدرس با حداقل ارزش نقدی ۱۰ میلیون دلار وجود داشت. امروز این رقم به ۴,۳۴۲ آدرس نزول کرده که بیانگر یک کاهش ۵۸ درصدی است.

با این حال، به تعداد آدرس هایی که حداقل یک بیت کوین کامل در اختیار دارند، بالغ بر ۱۳,۰۰۰ آدرس جدید اضافه شده است. با این افزایش در حال حاضر بیش از ۸۶۰,۰۰۰ آدرس حداقل یک بیت کوین کامل دارند.

همچنین داده های گلسنود نشان می دهند که فقط در ۲۰ روز گذشته بالغ بر ۲۵۰,۰۰۰ آدرس ۰.۱ BTC به دارایی های خود افزوده اند. این موضوع نشان می دهد که میزان پذیرش در بین سرمایه گذاران خرد به شکل محسوسی افزایش داشته است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx