ارسال احضاریه برای بنیانگذاران ۳AC

ترا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

یک قاضی فدرال در ناحیه جنوبی نیویورک که بر روند ورشکستگی صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری ۳ آروز کپیتال (۳AC) مستقر در سنگاپور نظارت می کند، تحویل احضاریه به بنیانگذاران ۳AC، سو ژو و کایل دیویس را تایید کرده است.

احضاریه‌ها از ژو و دیویز می‌خواهد که اطلاعات حساب، عبارات اولیه، کلیدهای خصوصی حساب‌ها در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و هر گونه اطلاعات دیگر مربوط به اطلاعات مالی ۳AC را ظرف ۱۴ روز فاش کنند. دستور قاضی شامل «هدف‌های مورد بررسی» دیگری نیز می‌شود، یعنی وکیل این صندوق تامینی، هانا ترهون، مدیران، مارک دوبوا و چوک یائو پائو و کلی چن، همسر کایل دیویس.

۳AC در ۱ ژوئیه به این امید که از دارایی های خود در ایالات متحده محافظت کند درخواست ورشکستگی فصل ۱۵ را داد. فصل ۱۵ به طور قانونی از دارایی های داخل ایالات متحده از بدهکاران خارجی ورشکسته در برابر طلبکاران در ایالات متحده محافظت می کند.

کمیسیون معاملات آتی کالا (CFC) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نیز تحقیقاتی را برای تعیین اینکه آیا صندوق پوشش ریسک ورشکسته سرمایه گذاران را در مورد ترازنامه خود گمراه کرده است یا خیر، آغاز کرده اند.

این احضاریه اندکی پس از آن ارسال گردید که افشاگری با نام مستعار فتمن ترا، ادعا کرد که شواهدی در زنجیره پیدا کرده است که نشان می دهد ترافرم لبز به ارزش ۴۵۰ میلیون دلار UST در بازار آزاد فروخته است، درست سه هفته قبل از اینکه UST ارزش دلاری خود را از دست بدهد. در حالی که تایید شده دو کیف پول فروش UST متعلق به ترافرم لبز هستند، گزارش چین الایسیس از ژوئن، سقوط ترا را به اقدامات دو معامله‌گر دیگر مرتبط می‌کند که در ساعات منتهی به سقوط، ۱۸۵ میلیون UST  را با USDC مبادله کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx