توکن بومی وی‌مید، WEMIX، از ۴ صرافی کره جنوبی حذف می‌شود

وی‌مید
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 407 نفر

به گزارش رسانه مانی تودی نیوز، دادگاه منطقه مرکزی سئول کره جنوبی درخواست صادر شده توسط شرکت بازی های بلاکچین وی‌مید (Wemade) را برای جلوگیری از حذف ارز دیجیتال بومی این شرکت، WEMIX، از فهرست چهار صرافی ارز دیجیتال محلی را رد کرد.

این حکم پس از جلسه دادگاه سئول در ۲ دسامبر صادر شد که دستور مقدماتی درخواست شده توسط وی‌مید را بررسی کند. این حکم بدان معنی است که چهار صرافی، Upbit، Bithumb، Coinone و Korbit، توکن WEMIX را در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت کره از لیست خود خارج خواهند کرد.

این چهار صرافی، که بخشی از گروه نظارت بر صنعت محلی (DAXA) هستند، گزارش نادرست درمورد ارز در گردش را از جمله دلایل برای حذف این توکن از لیست خود اعلام کردند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین در ۲۵ نوامبر، مدیر عامل وی‌مید ، هنری چانگ، صرافی آپ‌بیت را به سوء استفاده از قدرت خود در حذف WEMIX از فهرست متهم کرد و همچنین گزارش شده است که شکایتی را علیه این صرافی ها به کمیسیون تجارت منصفانه ارائه کرده است.

اعلام اولیه حذف از فهرست در ۲۴ نوامبر بر قیمت WEMIX تأثیر گذاشت و در همان روز بیش از ۷۰ درصد کاهش یافت، در حالی که سهام وی‌مید و شرکت های تابعه ۳۰ درصد با باز شدن بازارها در روز بعد کاهش یافت. قیمت WEMIX در روز چهارشنبه در انتظار تصمیم دادگاه نوسان داشت و بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درصد افزایش یافت.

وی‌مید که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد، در ادغام فناوری بلاکچین در خط بازی های ویدیویی خود مانند بازی MMORPG بازی برای کسب درآمد MIR4 Global که در سال گذشته بیش از ۱.۴ میلیون کاربر همزمان به دست آورده است، به موفقیت دست یافت. MIR4 Global به بازیکنان این امکان را می دهد تا درآمدهای درون بازی خود را با توکن های WEMIX نقد کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx