کلایتن به دنبال تغییر توکنومیک KLAY و سیستم حاکمیتی شبکه

کلایتن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

بنیاد کلایتن (Klaytn)، یکی از توسعه‌دهندگان کلیدی و نگه‌دارنده‌ کدهای بلاک‌چین کلایتن، در حال ایجاد تغییراتی در سیستم حاکمیتی شبکه و ایجاد تغییراتی در مدل توکن توکن‌های بومی KLAY است. این تغییرات به انتقال بلاکچین Klaytn به ساختار اعتبارسنجی کاملاً بدون مجوز کمک می‌کند. همچنین فرصت‌هایی را برای عموم مردم فراهم می‌کند تا به‌عنوان اعتبارسنج بلوک در شبکه مشارکت کنند و یک کانال ارتباطی برای مشارکت اعضا در فرآیندهای تصمیم‌گیری معرفی می‌کند.

انتظار می‌رود تغییرات قابلیت‌های فنی کلی، پایداری درآمد و جنبه‌های غیرمتمرکز کلایتن را افزایش دهد و در عین حال به ارزشمندتر شدن KLAY کمک کند. برای ایجاد این تغییرات، بنیاد کلایتن در کنار شورای حکومتی (GC) این شبکه، گروهی از شرکت کنندگان شبکه که در حال حاضر بر حاکمیت شبکه Klaytn نظارت دارند، کار خواهد کرد.

اعتبار سنج‌ها یکی از موجودیت های اصلی هر بلاکچین هستند و مسئول تایید تراکنش ها در آن شبکه می‌باشند. GC به عنوان یک نهاد تصمیم‌گیر برای پروژه‌های توسعه اکوسیستم Klaytn خدمت می‌کند و برنامه‌های اصلی را برای این پلت فرم پیشنهاد می‌کند. اختیارات تصمیم گیری اعضای GC در مورد کسب و کار بلاکچین Klaytn بیشتر خواهد شد و بنیاد پروژه‌هایی را بر اساس تصمیمات اعضای GC به جای تصمیمات خود ترویج خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها، بنیاد با افشای برنامه‌ها و وضعیت‌های رای‌گیری زنجیره‌ای GC در زمان واقعی از طریق کلایتن اسکوئر، یک پروتکل حکمرانی، شفافیت حاکمیتی را تقویت خواهد کرد. چنین اقداماتی می‌تواند به جلوگیری از تکرار وضعیت حاکمیتی در هفته‌های اخیر کمک کند؛ اوایل ماه فوریه، یونی سواپ صرافی غیرمتمرکز شاهد مشاجره‌ای در میان اعضای جامعه برای حقوق رای‌ای که گفته می‌شود در اختیار سرمایه‌گذار بزرگ a16z است، بود. صندوق در نهایت پس از اوج گیری نبرد سیاسی پشت پرده که هفته ها به طول انجامید، رای خود را از دست داد.
بنیاد کلایتن یک پیشنهاد اصلاح شده توکنومیک را از دوشنبه به GC ارائه خواهد کرد. این شامل پیشنهادی در مورد مدیریت توکن های KLAY ذخیره نشده در پاسخ به بازخورد جامعه است. دستور کارها و پیشنهادات نهایی در ۲۸ فوریه همراه با نقشه راه فنی برای سال ۲۰۲۳ به اطلاع عموم خواهد رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx