صرافی کراکن اسپانسر اصلی تیم فرمول یک ویلیام ریسینگ شد

صرافی کراکن و فرمول یک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 397 نفر

صرافی کراکن اسپانسر اصلی تیم فرمول یک ویلیام ریسینگ شد

از آخر این هفته، لوگوی صرافی کراکن به لطف همکاری صرافی با تیم معروف مسابقه فرمول یک، ویلیامز ریسینگ، در معرض دید میلیون ها کاربر قرار خواهد گرفت. در ۲۸ مارس، کراکن، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، امضای قرارداد حمایت مالی را با ویلیامز ریسینگ، که یکی از چهار تیم برتر فرمول یک در کنار فراری، مک لارن و مرسدس می‌باشد، اعلام کرد. طبق بیانیه صرافی کراکن، این اولین همکاری صرافی در جهان فرمول یک است. با این حال، آنها در حال آماده شدن برای افزایش حضور جهانی خود در این رویدادها از سال آینده هستند.

در نتیجه این همکاری، لوگوی کراکن توسط میلیون‌ها کاربر در طول فصل قهرمانی جهانی فرمول یک FIA 2023 بر روی هاله و بال عقب خودروی مسابقه‌ای ویلیامز FW45 که توسط رانندگان مشهور الکس آلبون و لوگان سرجنت هدایت می‌شود، مشاهده خواهد شد. همچینین این لوگو را نیز بر روی لباس رانندگان وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، هر دو برند در طراحی کلاه‌های نسخه محدود با لوگوی صرافی کراکن برای استفاده در گرندپری‌های خاص همکاری خواهند کرد. جیمز باور، مدیر بازرگانی ویلیامز ریسینگ، گفت که آنها به همکاری خود با کراکن افتخار می‌کنند و «دو مورد از معتبرترین و قدیمی‌ترین برندها را در صنایع مربوطه ما گرد هم می‌آورند». او اضافه کرد که آن‌ها هیجان‌زده هستند که تجربیات نوآورانه‌ای را در زمینه ارزهای دیجیتال و Web3 به طرفداران ارائه دهند، علاوه بر این که به صرافی کراکن کمک می‌کنند تا از طریق شبکه‌ها و رویدادهای ورزشی خود به مشتریان و شرکت‌های جدید دسترسی پیدا کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx